Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ "رضا رضائی" رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ماموران وظیفه شناس پلیس راه  "قزوین –تهران" رشوه 2 میلیون ریالی را رد کردند.

سرهنگ رضائی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: ماموران پلیس راه قزوین - تهران یک دستگاه "وانت مزدا " را به علت استفاده از تلفن همراه متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی ماموران پلیس راه مشخص شد راننده تبعه افغانی و فاقد گواهینامه مجاز رانندگی می باشد و ماموران حین انتقال خودرو به پارکینگ، راننده خودرو برای چشم پوشی ماموران از تخلفات وی و رهایی از چنگال قانون  اقدام به پرداخت رشوه به مبلغ دو میلیون ریال به ماموران پلیس راه می کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: مأموران وظیفه شناس با صحت عمل و حفظ عزت نفس و کرامت انسانی رشوه پیشنهادی را رد و موضوع  را صورت جلسه و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی متهم را به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ رضائی در پایان ضمن قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس راه تصریح کرد: مردم عزیز می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و... در خصوص عملکرد پلیس استان قزوین را با مرکز نظارت همگانی (197) در میان بگذارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه تلفن همراه فرماندهی انتظامی استان قانون ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق