Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، خدارحمی در این سفر ضمن بازدید از تعدادی از شعب بانک در استان ، از نزدیک و بدون واسطه با مشتریان و کارکنان به گفت و گو پرداخت و در جریان مطالبات مشتریان و میزان رضایتمندی آن ها از خدمات شعب بانک قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، خدارحمی همچنین در این سفر از واحد صادراتی بسته بندی پای مرغ «تکتا پروتئین» واقع در کردکوی که با حمایت مالی بانک کشاورزی راه اندازی شده است بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید، مدیرعامل بانک کشاورزی در جریان این سفر از شعبه ممتازگرگان نیز بازدید و با همکاران دیدار و گفتگو کرد؛ وی در سخنانی برخورد خوب و شایسته با مشتریان را از خصوصیات بانک کشاورزی برشمرد.

  

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید

مدیرعامل جدید شركت پارس خودرو به همراه تنی چند از معاونین و مدیران این شركت در نخستین روزهای سال ١٤٠٣ از خطوط تولید و تلاش گران پارس خودرو بازدید كرد.

عبدالله سلطانی، مدیرعامل پارس خودرو ضمن بازدید از سالن‌های تولیدی این شرکت و بررسی روند فعالیت‌های بهبود فنی در خطوط تولید با کارگران و متخصصینی که در ایام نوروز نیز فعال هستند، گفتگو کرد.

سلطانی در این دیدار نوروزی ضمن تبریک سال نو به تلاشگران پارس خودرو با اشاره به پتانسیل‌های بالای این شرکت در حوزه منابع انسانی و به ویژه زیرساخت‌های فنی گفت: قطعا یکی از مهمترین ابزار‌های توسعه در هر سازمان زیرساخت‌های مناسب است که خوشبختانه در پارس خودرو این مهم وجود دارد و با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم سال ١٤٠٣ برای این شرکت سالی متفاوت باشد.

سلطانی در میان کارگران و کارشناسان پارس خودرو خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با استفاده از استراتژی‌های درست از ظرفیت‌های خالی در پارس خودرو بهره ببریم که توسعه محصول بدون شک یکی از مهمترین اهداف برای رسیدن به این مهم است.

مدیرعامل پارس خودرو در پایان این دیدار گفت: اقداماتی از قبل انجام شده و برنامه‌هایی نیز بر اساس سیاست‌های کلان گروه خودروسازی سایپا طرح ریزی شده که در مجموع امیدوارم با اجرای آن آینده خوبی در انتظار پارس خودرو باشد.

دیگر خبرها

  • در جدال ارزها با همراهی وکیل متخصص
  • نرخ حق الوکاله سپرده های مدت دار بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1403 اعلام شد
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال
  • سال ۱۴۰۳ ، سال توسعه خدمات بانکی