Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:18:38 GMT

نساجی و زمانی که از دست می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۰۵۴

نساجی و زمانی که از دست می‌دهد

با اینکه جواد نکونام هفته ها پیش اعلام کرده دیگر به نساجی برنمی گردد این تیم هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده است و در حال از دست دادن زمان است.

به گزارش "ورزش سه"، همه تیم ها تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده اند و در حال یارگیری و انجام بازی های دوستانه هستند اما نساجی هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده است و همین موجب شده تمرینات این تیم زیر نظر علی آذری کج دار و مریز دنبال شود و حتی در برخی از روزها به تعطیلی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی این تیم در روزهای اخیر چند بازیکن خود را از دست داد و هنوز بازیکن جدید به خدمت نگرفته است. حامد لک، دروازه بان نساجی راهی سایپا شده است و ابوالفضل اعلایی هم به تیم پارس جنوبی جم پیوسته است.

 

زمان های از دست رفته با بهترین اقدامات در آینده هم قابل جبران نخواهد بود و نساجی هم ازاین قاعده مستثنی نیست. تیمی که در دور رفت ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود اما به دلیل عدم حضور یک مهاجم ششدانگ در ترکیب و از سویی برخی اشتباهات داوری امتیازات لازم را به دست نیاورد. با این حال حضور در رتبه دهم جدول موجب شده نساجی در اولین فصل حضور در لیگ برتر خیلی دغدغه بقاء نداشته باشد.

 

مردم قائشمهر به شدت از آینده تیم هراس دارند. آنها برای دیدن نساجی در سطح اول فوتبال کشور 24 سال منتظر ماندند و به خوبی می دانند تاخیر در انتخاب سرمربی و تمرین نکردن ها می تواند به تیم آسیب بزند و از همه مهمتر موجب شود تیم در دور برگشت با چالش بقاء مواجه شود. سوال آنها امروز این است که انتخاب یک مربی مگر چقدر زمان می برد؟ جواد نکونام خداحافظی کرده و رفته برای همیشه و از سویی مربیانی که تیم ندارند، مشخص هستند. انتخاب هر یک از آنها به عنوان سرمربی جدید نساجی با توجه به اینکه کارنامه مشخصی دارند خیلی نباید سخت باشد. اما تعلل باشگاهی که مدیر عامل ندارد در انتخاب سرمربی هم هواداران را نگران کرده است و هم در آینده به این تیم ضربه خواهد زد.

 

در آخرین تغییر و تحولات روز گذشته نشستی میان صنیعی فر و حدادیان دو مالک باشگاه و علی امیری مدیر مستعفی باشگاه در دفتر استانداری و با حضور استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد اما خبر خوبی از این نشست به بیرون درز پیدا نکرد و هنوز سرمربی جدید تیم اعلام نشده است. این در حالی است که باشگاه می توانست سرمربی جدید خود را اعلام کند و بعد اختلافات درونی خود را حل و فصل کند. مهم این است که تیم سرمربی داشته باشد و تمرین کند چون بازی های دور برگشت در یک چشم بهم زدن آغاز می شود.

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!