Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:10:15 GMT

مربیان گرجستانی تماشاگر تمرین استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۰۶۵

مربیان گرجستانی تماشاگر تمرین استقلال

تعدادی از مربیان کشور گرجستان تماشاگر تمرین آبی پوشان تهرانی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز چهارشنبه بازیکنان استقلال با حضور مربیانی از کشور گرجستان برگزار شد. این مربیان که برای حضور در دوره مربی گری سطح یک این کشور در این کمپ حضور دارند، روز سه شنبه در سالن وزنه محل تمرین استقلال حاضر شدند.


در این حضور مهمانان گرجستانی استقلال با شفر و دستیاران او گفت و گو کردند و تماشاگر تمرین استقلال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این جلسه تمرینی مقرر شد که این مربیان در تمرین روز چهارشنبه نیز حاضر شوند.


با هماهنگی صورت گرفته میان شفر و مربیان گرجستانی، این مربیان مهمانان تمرین روز چهارشنبه شدند تا نظاره گر عملکرد بازیکنان زیر نظر شفر و دستیاران او باشند. شفر و فیلیپ مربی بدنساز استقلال دقایقی با این مربیان درباره متد تمرینی خود گفت و گو کردند.

 

استقلال تهران تمرینات استقلال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران تمرینات استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، حتما فوتبال ایران هم مثل خیلی از کشورهای دیگر دنیا مبتلا به درجاتی از انحراف و کجروی هست، با این حال بعضی حرف‌ها را در مورد آن هرگز نمی‌توان باور کرد. به‌عنوان نمونه یکی از عجیب‌ترین شایعاتی که در این فضا ساخته می‌شود، مربوط به کم‌کاری تعمدی مربیان پرسپولیسی و استقلالی در مقابل سرخابی‌هاست. حقیقتا نمی‌دانیم چه در سر این دوستان می‌گذرد که مثلا فکر می‌کنند مهدی تارتار چون زمانی در پرسپولیس توپ می‌زده، حالا مقابل این تیم راه می‌دهد! طوری شده که بنده‌خدا خودش به حرف آمد و بعد از شکست ملوان آن هم با یک گل آفساید گفت: «خود استقلال ۶‌سال است پرسپولیس را نمی‌برد، از من چه توقعی دارید؟» این تازه در حالی است که او لیگ سیزدهم با گسترش‌فولاد پرسپولیس علی دایی را برد و مانع از قهرمانی سرخپوشان شد.

اصلا اخلاق حرفه‌ای و قواعد بازی جوانمردانه به کنار؛ پرسش اینجاست که حتی اگر یک مربی بخواهد به تیم سابقش راه بدهد باید چه کند؟ مثلا به ۲۰‌بازیکن تیمش بگوید شل بگیرید؟ به همین راحتی؟ آنها هم قبول می‌کنند و بعدا هیچ‌کدام‌شان هیچ‌وقت این راز را افشا نمی‌کنند؟ چنین چیزی ممکن است؟ از همه اینها که بگذریم از نظر شغلی هیچ‌چیز برای چنین مربیانی بهتر از آن نیست که در مسابقات مهم پخش زنده برابر پرسپولیس و استقلال بدرخشند. یحیی گل‌محمدی نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم پرسپولیس کالدرون را برد که در نیم‌فصل دوم توانست جای او را بگیرد، وگرنه هواداران یک مربی مفلوک بازنده را چطور قبول می‌کنند؟ همین داستان در مورد مربیان استقلالی مثل محمود فکری، علیرضا منصوریان و رضا عنایتی هم وجود داشته است. دست بردارید از این داستان‌سرایی‌ها لطفا!

کد خبر 844815 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران
  • طعنه اخباری به مربیان لالیگایی لیگ برتر
  • شمس‌آذر برای تقابل با استقلال وزنه زد! (عکس)
  • فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی به نکونام و مربیان استقلال
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم
  • لشگری: مربی نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم