Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@12:23:10 GMT

نمایشگاه عکس‌های حمید جبلی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۱۴۴

به گزارش پارس نیوز، ماسوله ۶۷ عنوان این نمایشگاه است که همزمان با افتتاحیه، کتاب عکس این مجموعه هم رونمایی می‌شود. حمید جبلی، بازیگر و کارگردان دستی هم در هنرهای تجسمی دارد. او که سال‌ها عکاس تئاتر بوده، نخستین نمایشگاه نقاشی خود را با نام «کابوس‌های شیرین» سال گذشته در گالری آتبین برگزار کرد که با استقبال مخاطبان و فروش همه آثار همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جبلی پیش از این نمایشگاهی از عکس‌های خود را در کانادا برگزار کرده و هم اکنون نیز آثاری از او در نمایشگاه گروهی سینماگران عکاس در لندن به نمایش است. نمایشگاه تازه حمید جبلی در گالری آتبین به عکس‌هایی اختصاص دارد که سال‌ها پیش در ماسوله ثبت شده‌اند.

حمید جبلی درباره نحوه شکل‌گیری این مجموعه گفت: سال ۶۷ برای ساخت فیلم «ای ایران» همراه با ناصر تقوایی به ماسوله رفتم، اما تغییر فصل و شرایط آب و هوایی، ما را مجبور کرد که یک سال در ماسوله بمانیم. من گاهی عکاسی فیلم انجام می‌دادم و در سایر روزها نیز دوربین همیشه همراهم بود و از فضاهای ماسوله عکاسی می‌کردم.

جبلی خبر داد: کتاب «ماسوله ۶۷» چاپ شده و رونمایی آن در روز افتتاحیه نمایشگاه انجام می‌شود. در نمایشگاه ۳۰ فریم و در کتاب ۷۰ فریم عکس ارائه می شود. نمایشگاه عکس حمید جبلی از ۲۸  دی تا ۹ بهمن ماه در گالری آتبین برپاست. این گالری در خیابان ولی عصر، قبل از چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۴۲ قرار دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هنرهای تجسمی تئاتر نقاشی کانادا لندن ساخت فیلم ناصر تقوایی عکاسی دوربین پارس نمایشگاه پارس نیوز عکس های حمید جبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های سه‌گانه امروز چهارشنبه به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری هشت کاندیدایی بودند که برای تصدی پست ریاست این فدراسیون اعلام آمادگی کرده بودند.

در این مجمع محمد کاظم حججی با ۲۴ رای از ۴۵ آرای اعضای مجمع به عنوان رییس انتخاب شد. همچنین حمید براتی یکرای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

کد خبر 6080784

دیگر خبرها

  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • انتقاد فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد ؛ رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس می دهد را انجام دهید؟!
  • فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد انتقاد کرد: رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس میدهد را انجام دهید؟!
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • ببینید | کنایه کارگردان معروف به رپ‌خواندن حمید صفت روی آنتن زنده تلویزیون
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی