Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهرانچی با صدور حکمی «دکتر بیژن رنجبر» را به سمت قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش های تحصیلات تکمیلی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی «دکتر بیژن رنجبر» را به سمت قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش های تحصیلات تکمیلی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

جناب آقای دکتر بیژن رنجبر

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند و گرانقدر علمی و اجرایی جنابعالی در حوزه مدیریت دانشگاهی و با توجه به تشکیل معاونت های تخصصی، نظارت بر حسن اجرای برنامه های حوزه آموزش عالی اعم از آموزشی و پژوهشی تحصیلات تکمیلی براساس بند ب ماده 14 و تبصره بند ت اساسنامه دانشگاه، شما را به عنوان «قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش های تحصیلات تکمیلی» بر می گزینم.

ضمناً دبیرخانه های شورای عالی گسترش دانشگاه و هیأت ممیزه مرکزی دانشگاه زیر نظر جنابعالی به فعالیت خواهند پرداخت.

علاوه بر این، مدیریت مرکز جذب و امور هیأت علمی نیز به جنابعالی واگذار می گردد.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس الهی، در راه خدمت به اسلام و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح پروژه حسن روحانی شورای عالی انقلاب فرهنگی تودیع و معارفه سفر رئیس جمهور حجت الاسلام روحانی حجت الاسلام حاج علی اکبری روحانی طهرانچی رنجبر دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن عارضی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جمع اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان درباره شیوه‌های انجام کار‌های فرهنگی اظهار کرد: در فهم دین و مسائل دینی، وجود عقل بسیار ضروری و لازم است و اگر در این فهم، عقل را کنار بزنیم، دچار جمود و خسران خواهیم شد.

وی افزود: در دانشگاه باید به عقلانیت توجه ویژه‌ای داشته باشیم. پیامبر خدا برای انجام کار‌های فرهنگی از بهترین روش‌ها استفاده می‌کرد و به همین دلیل در انجام کار‌های خود اسوه حسنه نام گرفت. در واقع به پیامبر چنین ابلاغ شد که‌ ای رسول تو نشان دهنده راه درست به بندگان خدا هستی که مسیر هدایت را تبیین کردی و به مردم نشان می‌دهی. زمینه تصمیم‌گیری را برای مردمان فراهم کرده، اهل بیت هم زمینه انتخاب و تصمیم‌گیری را برای همگان فراهم می‌کنند؛ اما در کار خود از روش و راهکار محبت، کمک می‌گرفتند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: پس باید در کار و فعالیت‌های فرهنگی همانند پیامبر، دغدغه‌مند و دلسوز باشیم و کار را با ابزار محبت به پیش ببریم، انسان تشنه و بنده محبت بوده و این شیوه محبت‌آمیز به‌ویژه در تربیت نسل جوان بسیار مطلوب و بازخورد ناشی از آن هم بسیار خوب و چشمگیر است.

عارضی با برشمردن ویژگی‌هایی که در انجام امور فرهنگی باید مد نظر داشت، عنوان کرد: برای انجام کار‌های فرهنگی به شکل صحیح و مطلوب، باید سه ویژگی را مد نظر قرار دهیم، تعمیق کار‌های فرهنگی که انجام امور فرهنگی در این بخش باید دارای عمق باشد و از انجام کار به صورت سطحی و ضعیف بپرهیزیم و در واقع کار‌ها را به صورت بلیغ به انجام برسانیم.

وی اضافه کرد: تربیت عالم، تولید علم با جهت دادن به عالم و علم از مهم‌ترین وظایف دانشگاه‌هاست که باید مدنظر قرار گیرند. نکته دوم تداوم کار‌های فرهنگی و ادامه‌دار بودن آنها و نکته سوم تکثیر کار‌های فرهنگی است که در انجام کار‌های فرهنگی باید تشکل ایجاد کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نوع ایجاد ارتباط با مخاطبان امور فرهنگی مطرح کرد: در ارتباطات فرهنگی نوع عملکرد، نوع ارتباط با مخاطبان، نوع بیان و صحبت کردن و استفاده از قول همراه با محبت جزء شرایط لازم در انجام کار است. انجام کار‌های فرهنگی باید با روش‌های نوین و به شکل مورد علاقه جوانان و در قالب‌های محبت‌آمیز صورت پذیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند