Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@20:50:52 GMT

معاون سیاسی استانداری مرکزی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۲۴۸

معاون سیاسی استانداری مرکزی منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر کشور معاون سیاسی استانداری مرکزی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی و به پیشنهاد استاندار استان مرکزی، بهروز اکرمی به عنوان  معاون  سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی منصوب شد.

وی  اهل استان هرمزگان است و پیش از این معاونت سیاسی استانداری هرمزگان و فرمانداری بندر عباس را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان مرکزی معاون سیاسی وزیر کشور سیاسی استانداری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوناما: مهاجرین افغان از پاکستان به اجبار اخراج نشوند

معاون امور بشردوستانه دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان (یوناما) اظهار داشت پناهجویان افغان نباید به اجبار از پاکستان اخراج شوند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «اندریکا راتوت» معاون امور بشردوستانه دفتر نمایندگی سازمان ملل در کابل و رئیس اداره بشری و توسعه سازمان ملل برای افغانستان با «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به اخراج پناهجویان افغان از پاکستان تاکید کرد دولت اسلام‌آباد باید به پناهجویان زمان کافی برای بازگشت در نظر بگیرد و به اجبار آنها را اخراج نکند.

راتوت اظهار داشت برخورد نادرست پاکستان با پناهجویان افغان مانعی در برابر کمک‌های بشردوستانه است.

معاون یوناما گفت در آینده نزدیک طی سفری به پاکستان با مقامات این کشور درباره اخراج پناهجویان افغان گفتگو خواهد کرد.

وی درباره درخواست کمک‌های بشردوستانه به افغانستان نیز تصریح کرد علاوه بر درخواست کمک 3 میلیارد دلاری در نظر دارد تا در زمینه ارتقای ظرفیت‌ها در افغانستان 2 میلیارد دیگر نیز تقاضا کند.

راتوت در دیدار با مولوی عبدالکبیر اظهار داشت برای توسعه اقتصادی افغانستان باید موانع و تحریم‌های بانکی برداشته شود.

کابل: «یوناما» می‌تواند تحکیم کننده روابط افغانستان با جهان باشدتاکید وزیر کشور پاکستان بر ادامه اخراج پناهجویان افغانطالبان: پاکستان خلاف اصول بین‌المللی پناهجویان افغان را اخراج کرده است

مولوی عبدالکبیر نیز گفت اخراج پناهجویان افغان از پاکستان در شرایط کنونی به روند امدادرسانی آسیب وارد می‌کند بنابراین اسلام‌آباد از پناهجویان استفاده سیاسی نکند.

معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان همچنین در این دیدار تاکید کرد بانک توسعه آسیایی و سایر نهادهای بین‌المللی پروژه‌های نیمه تمام خود را در افغانستان تکمیل کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم
  • اختصاص ۲۱۰ تن آرد تشویقی به ۵۲۰ واحد خبازی کرمانشاه
  • یوناما: مهاجرین افغان از پاکستان به اجبار اخراج نشوند
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • ۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • مدت بازگشایی آب در زاینده‌رود ۱۲ روز است/ قرار نیست توسعه صنایع آب‌بر را داشته باشیم
  • شهردار سی سخت منصوب شد