Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش در روز های واپسین در ایران نه خودش آرامش داشت و نه به فوتبال آرامش داد و همین موضوع باعث شد او تصمیم خود را برای جدایی از ایران بگیرد، اما باید گفت مسئولان ما هم تمایلی به ادامه همکاری با کی روش نشان ندادند و همین موضوع یکی از گلایه های کارلوس کی روش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش در میان معدود پیشنهادات سرمربی گری کشور کلمبیا را انتخاب کرد و به احتمال فراوان وی بزودی قرارداد خود را با مسئولان فوتبال کلمبیا امضا می کند.

کی روش آرامش را این روزها در سرزمین قهوه کاران جستجو می کند و شیرینی حضورش در ایران را چاشنی قهوه ای تلخِ تلخ برای جام جهانی ۲۰۲۲ می کند.

کارلوس خوب می داند که آرامش قهوه قابل قیاس با شیرینی حضور در ایران نیست، اما ماجرا از این قرار است که کارلوس می رود تا بگوید "رفتم قبل از اینکه بگویید بروم".

قهوه خوران در سرزمین قهوه کاران شاید تنها آرامش کی روش در روزهای پیش روست.

فوتبالدوستان کلمبیا صبرشان به اندازه مهمان نوازان ایرانی نیست و زود لبریز می شود.

قهوه کاران اگر باب میلشان نباشید مجازاتتان می کنند و کارلوس باید بداند آنها رئیس فدراسیون نمی خواهند، یک مربی برای روز های درخشش در چمن سبز می خواهند و آنجا سرزمینی است که باید تاکتیک را عوض کرد و قهر و ناز خریدار ندارد.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید

مبلغ قرارداد کی روش با کلمبیا افشا شد

کلمبیایی‌ها برای امضای قرارداد با کی روش وارد امارات شدند

انتهای پیام/

توافق کارلوس کی روش با مسئولان فوتبال کلمبیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارلوس کی روش جام ملت های آسیا اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازی‌ توله خرس با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم) بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم) بز‌های کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دو یار زیرک و از باده کهن دومنی..
  • صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم