Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@01:26:58 GMT

برداشت میلیونی با کپی کردن کارت‌های بانکی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۴۰۴

برداشت میلیونی با کپی کردن کارت‌های بانکی +عکس

حوادث رکنا: مرد فریبکار با استفاده از دستگاه اسکیمر و کپی کردن کارت‌های بانکی از حساب طعمه‌هایش دست به سرقت میلیونی زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا تهران در راستای این خبر به رکنا گفت: چندی قبل مرد جوانی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از برداشت غیرمجاز میلیونی از حساب بانکی‌اش خبر داد و تیمی از ماموران پلیس فتا برای دستگیری عامل این برداشت غیرمجاز وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند این مرد در خیابان 17 شهریور زندگی می‌کند بدون اینکه کارت بانکی‌اش را در اختیار کسی قرار دهد از حسابش 10 میلیون تومان برداشت شده است.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: تیم پلیسی در ادامه تجسس‌ها پی بردند 3 مرد دیگر بدون اینکه کارت بانکی و رمز کارت‌هایشان را در اختیار کسی قرار دهند نزدیک به 100 میلیون تومان از حسابشان پول برداشت شده است.

رییس پلیس فتا تهران عنوان کرد: با توجه به حساس بودن پرونده، تیم کارشناسی ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که پول‌ها به حساب مرد جوانی که مهدی نام دارد واریز شده و در ادامه مشخص شد مهدی یکی از سارقان حرفه‌ای است.

وی گفت: ماموران در این مرحله با شناسایی مخفیگاه مهدی در میدان قزوین برای دستگیری وی وارد عمل شدند که در زمان دستگیری مهدی مشخص شد وی چندی قبل بخاطر سرقت دستگیر شده و به زندان منتقل شده است.

سرهنگ کاظمی ادامه داد:متهم در این مرحله به دستور مقام قضایی از زندان به پلیس فتا تهران منتقل شد و در تحقیقات از متهم مشخص شد که وی با استفاده از دستگاه اسکیمر در یک مغازه سوپرمارکت اقدام به کپی کردن کارت‌های بانکی طعمه‌هایش کرده و سپس دست به برداشت میلیونی از حساب آنها کرده است.

رییس پلیس فتا تهران در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! زنده شدن ناگهانی زن مرده در سردخانه + جزییات حسین محب اهری درگذشت آزار و اذیت زن جوان در بیابان های مشهد/ این زن خالکوبی عجیب بدن 3 جوان متجاوز را دیده بود + عکس جنجال صوت لو رفته از خانم جلسه ای / از پرستاری تا خلبانی خانم ها برای شوهرانشان! دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام دردسر رفتارهای عروس پولدار برای داماد غیرتی ! جهانی شدن خواننده افغان به خاطر شباهت به آقای نخست وزیر+ عکس مرگ مغزی زهرا باغبان قهرمان تکواندو در شیراز ! + عکس زوج شکنجه گر استخوان های کودک 4 ماهه را شکستند+ عکس تجاوز به زن جوان پس از شام 3 نفره با 2 مرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس فتا سرقت زندان اخبار حوادث طعمه عکس کپی کارت های بانکی میلیونی عکس فیلم سقوط هواپیما زن سانحه دختر قاتل دار مرد همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک مرکزی اعلام کرد: در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

بانک مرکزی همچنین تاکید کرد: با اجرای طرح «کهربا»، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر شده است.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره کارت بانکی کهربا + جزئیات دقیق
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت