Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سکینه اشرفی معاون برنامه ریزی شهردار تهران امروز (چهارشنبه ۲۶ دی ماه) در جریان بررسی یکی از مواد لایحه برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران در اعتراض به نوع نگارش برخی از مواد لایحه اظهار کرد: آنچه که در بعضی از مواد مطرح شده بیشتر مانند انشاء یک بچه دبیرستانی است و من از آقایان نظری و امینی درخواست دارم که این موارد را اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درخواست دارم با اصلاح این موارد برنامه استانداردسازی شود و از کلماتی از جمله (از قبیل، مانند) دیگر در این برنامه استفاده نشود، افزود: اصولا در نگارش برنامه از این کلمات استفاده نمی‌شود.

همچنین بچه‌گانه خواندن ادبیات لایحه برنامه سوم اعتراض برخی از اعضای شورای شهر تهران را برانگیخت و خلیل عبادی هم در واکنش به سخنان اشرفی گفت: تدوین برنامه سوم بررسی کامل شده و کارشناسان شورا و شهرداری در این بررسی‌ها حضور داشتند تا متن آن تصویب شود، لذا نباید در مورد کسانی که این برنامه را تدوین کرده‌اند لفظ بچه‌گانه را به کار برد.

در ادامه امینی که به عنوان نایب رئیس شورا اداره جلسه را بر عهده داشت، خطاب به سکینه اشرفی گفت: باید بابت نوع سخنان خود عذرخواهی کنید و در نهایت اشرفی هم تحت تأثیر اعتراض خلیل آبادی و درخواست امینی گفت: من از اظهارات خود عذرخواهی می‌کنم، اما جلسات کمیسیون تلفیق تنها یک بار تشکیل شده است.

این، اما و اگر اشرفی باعث شد تا مسئله به همین جا ختم نشود و امینی در پاسخ به او گفت: شما خودتان لایحه را نهایی کردید و به شورا آوردید و ما می‌توانیم برنامه را بعد از تصویب ویرایش کنیم و این حق شورا است.

در ادامه الهام فخاری عضو دیگر شورای شهر تهران تصریح کرد: معاونان شهردار به دفعات از ادبیاتی استفاده می‌کنند که جایگاه نظارتی شورا را نادیده می‌گیرد، لذا من درخواست دارم که به معاونان و یا خود شهردار تذکر داده شود تا این نحوه برخورد را اصلاح کنند.

معاون برنامه ریزی شهردار تهران با بیان اینکه ما دوستدار کودک هستیم، گفت: اینکه ادبیات ضعیف و بی‌ارزش را به کودکان نسبت دهیم و برای بیان ضعیف بودن آن‌ها بگوییم که بچه گانه است، توهین به کودکان است و دلیل درستی برای ضعف متن محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟

معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف نکاتی را بیان کرد.
 
 سید محمد حسینی، معاون امور پارلمانی دولت، درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف بیان کرد: در حال حاضر لایحه حجاب و عفاف بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص است که در حال اصلاحات است و امیدواریم به زودی نهایی شود.
 
معاون امور پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اما اقدامی هم اخیرا فراجا پیرو تاکید مقام معظم رهبری داشتند و قطعا دولت هم در بخش‌های فرهنگی باید وظایف خود را انجام دهد و بر اساس این لایحه جدید هم بسیاری از دستگاه‌ها موظف شدند که وظایف خود را انجام دهند؛ از جمله وزارت آموزش و پروزش و وزارت بهداشت باید در این زمینه همکاری داشته باشند.
 
حسینی خاطر نشان کرد: فراجا تذکرات را انجام می‌دهد؛ در لایحه جدید بی حجابی به عنوان تخلف از قانون مد نظر قرار گرفته است. معتقدم همین که انسجامی در کشور ایجاد شود نتیجه خوبی به همراه دارد. در همین روز‌ها هم تغییرات خوبی انجام شده که ادامه دار خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # بی حجاب سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • حرم شاه عبدالعظیم مرمت می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است