Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین گفت: 2 خانه حمایتی ویژه بیماران روان مزمن و سالمندان در شهرستان های البرز و قزوین راه اندازی شدند.

راحله جاتن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانه حمایتی بیماران روان مزمن ویژه افرادی است که در مراکز شبانه روزی روان مزمن اقامت داشته و به بهبودی نسبی رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جاتن گفت: این خانه در راستای تکریم حقوق معلولان، سالمندان و بیماران روان مزمن در شهرستان البرز افتتاح شد و ظرفیت پذیرش 10 نفر را دارد.
وی افزود: همچنین در ماه جاری یک خانه حمایتی سالمندان با ظرفیت 10 نفر در موسسه امیرالمومنین(ع) شهرستان قزوین راه اندازی و آماده به کار شد.
این مسئول اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح ها، حمایت از سالمندان و معلولانی است که به بهبودی نسبی رسیده اند اما به دلیل حمایت نکردن خانواده و یا بی سرپرست بودن امکان ترخیص آنها از مراکز شبانه روزی میسر نیست.
جاتن ادامه داد: این خانه ها فضای امنی را برای استقلال و ارتقای سطح توانمندسازی توانخواهان ایجاد می کند و گامی مهم در راستای پیشبرد رسالت سازمان در راستای توانمند سازی توانخواهان تحت پوشش خواهد بود.
وی افزد: با تاسیس این خانه ها که بین مرکز و جامعه قرار می گیرند بیماران روان و سالمندان می توانند در طول روز در اجتماع حضور فعال داشته باشند و شب هنگام در خانه های حمایتی اسکان یابند.
7388* 6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي خانه حمايتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی شهرداری تهران | خانه خبرنگاران خرداد امسال افتتاح می شود

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، درخصوص راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران گفت: «یکی از برنامه‌های شهرداری تهران در دوره مدیریت جدید در حوزه ارتباطات، تأسیس خانه روزنامه‌نگاران بود.»

محمدخانی با اشاره به اینکه با همراهی و موافقت اعضای شورای شهر تهران در قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ این مهم در بودجه در نظر گرفته و در بودجه سال جاری نیز تأسیس خانه روزنامه‌نگاران جزء تکالیف قانونی مرکز ارتباطات شهرداری تهران گذاشته شد، گفت: «با همراهی و کمک شهردار منطقه ۷ تهران یکی از خانه‌های تاریخی منطقه در سه راه طالقانی برای این‌ خانه اختصاص داده شد.»

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران بیان کرد: «باز طراحی مفهومی خانه روزنامه نگاران انجام شده و قرار بود ۲۰ فروردین‌ماه سال جاری افتتاح شود؛ اما تصمیم گرفتیم که فاز توسعه‌ای این خانه که قرار بود بعد از افتتاح تکمیل شود را قبل از افتتاح نهایی کنیم تا مجموعه کامل‌تر و بزرگتری در اختیار روزنامه‌نگاران قرار بگیرد. براساس برنامه ریزی‌های انجام شده خانه روزنامه‌نگاران در خرداد ماه امسال افتتاح خواهد شد.»

او در مورد جزئیات فعالیت این خانه تصریح کرد: «تلاش می‌کنیم که خانه روزنامه‌نگاران محور فعالیت‌های روزنامه‌نگاران قرار گیرد و همچنین فضایی برای دورهمی، برگزاری رویدادها و نشست‌ها، مراسمات و فعالیت خبرنگاران آزاد خواهد بود و در نظر داریم فضاهایی برای گفت‌وگو و مصاحبه ایجاد کنیم تا خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بتوانند به فعالیت خود بپردازند.»

کد خبر 845751 برچسب‌ها روزنامه نگاران خبرنگاران منطقه ۷ شهرداری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی از امروز
  • زائران خانه خدا اراهی سرزمین وحی می‌شوند
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • خبر خوش سخنگوی شهرداری تهران | خانه خبرنگاران خرداد امسال افتتاح می شود