Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ناصر حیدری، در دیدار با نماینده طرح هجرت رباط کریم، گفت: رسالت طلاب در امتداد رسالت ائمه اطهار علیهم السلام است از این رو روحانیون باید در جهت ترویج آموزه های دینی گام برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی، با اشاره به این که طلاب و روحانیون باید در زمینه های اخلاقی و معنوی در جامعه نمونه و کامل باشند، اظهار داشت: توجه به معنویات و بکارگیری دستورات خداوند متعال در امور زندگی موجب سعادت فرد خواهد شد، طلاب و روحانیون باید قلبا کلمه «لا اله الاالله» را پذیرفته و در زندگی آن ها متجلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تبلیغات اسلامی رباط کریم، تصریح کرد: توجه به نماز اول وقت موجب می‌شود قلب انسان پاک و نورانی شده و از هرگونه پلیدی زدوده شود، نماز روح انسان را صیقل می دهد و حقیقت وجودی انسان را متوجه خالق هستی می‌کند.

این مسئول، با اشاره به روایات متعدد، عنوان کرد: حب و محبت آل محمد(ص) در یک روز برتر از عبادت یک سال است و حب آل الله کارساز است زیرا سیره زندگی آن ها بر پایه اسلام ناب محمدی و حب آن ها مورد پسند خداوند تعال است.

در ادامه، حجت الاسلام ایمانی، نماینده طرح هجرت رباط کریم به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های مبلغین منطقه پرداخت.

کد خبر 4514859

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح هجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ مردم روستای رباط قره بیل درشهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار صداوسیما به مشکل رفت و آمد دراین روستا اشاره کردند و عنوان کردند پل زیرگذری که برای رفت و آمد به داخل روستا احداث شده استاندارد نیست و موجب مشکلات زیادی از جمله بی رونق شدن کسب کار شده است.

{$sepehr_media_11040962_600_350 }

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی
  • مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • طب ایرانی یکی از اصول ششگانه سبک زندگی را محیط می‌داند