Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@04:09:22 GMT

سارقان منزل گرفتار شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۶۴۲

سارقان منزل گرفتار شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان، از دستگیری سارقان منزل، در شهرهای مختلف کشور که اقدام به 50 فقره سرقت کرده بودند، خبر داد.

 سردار "سید جعفر حسینی" با اعلام این خبر گفت : در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت منزل به شیوه تخریب در ورودی منازل به پلیس آگاهی استان البرز، بلافاصله تحقیقات اولیه در خصوص شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

جانشین فرمانده انتظامی استان ، عنوان داشت: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که سرقت ها به شیوه تخریب در ورودی منازل ، ساعت های ابتدایی شب در مناطق کوی کارمندان ، باغستان و اشتراکی از سوی سرنشینان 3 دستگاه خودرو سمند ، 405 و پراید انجام شده است .

سردار حسینی با اعلام این خبر تصریح کرد: با انجام تحقیقات گسترده میدانی ، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 متهم دستگیر و از منزل آن ها تعدادی اموال سرقتی شامل لوازم برقی ، قالیچه و تابلو فرش های دستباف نفیس، پوشاک و قطعات خودرو کشف و 3 دستگاه خودرو 405 ، سمند و پراید توقیف شد .

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان که دارای سابقه سرقت هستند ، در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر 50 فقره سرقت منزل در شهر های "تهران ، کرج ، اسلامشهر، اندیشه ، اشتهارد ، قم و فردیس" اعتراف کردند .

وی با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه براساس اعلام نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت : تا کنون 15 نفر از مال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر آنها ادامه دارد .*/ پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، سرکلانتر شرق پلیس مشهد گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار مصلی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سرهنگ رضا صاحبکار افزود: در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت ها، مشخص شد سرقت‌ها توسط زن و مردی جوان با یک دستگاه پژو پارس پلاک مخدوش در ساعات اولیه بامداد صورت می‌گیرد.   وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری مصلی با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها و با همکاری گشت‌های پیشگیری انتظامی، در مناطق آسیب پذیر اقدام به گشت زنی هدفمند کردند تا این که موفق شدند متهمان را در محدوده خیابان عمار یاسر مشاهده و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.   این مسئول انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان، ۷۰ متر کابل برق و دو حلقه زاپاس، دو عدد جک و سه دستگاه ضبط و پخش کشف شد.   سرکلانتر شرق پلیس مشهد تصریح کرد: متهمان ۳۴ و ۴۰ ساله که هر دو معتاد هستند، در مواجهه با تصاویر به دست آمده از آن‌ها در محل‌های جرم، به هفت فقره سرقت کابل‌های برق و ۱۸ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو‌های سواری در سطح شهر مشهد اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد