Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه آمریکا در تازه‌ترین توصیه احتیاطی خود اظهار کرد، شهروندان آمریکا باید در سفر به کشورهای خارجی مراقب گروه‌های تروریستی همچون القاعده و داعش که به دنبال حمله به گردشگران آمریکایی هستند، باشند. آفتاب‌‌نیوز : در این هشدار آمده است: گروه‌های تروریستی مانند داعش و القاعده ، وابستگان آن‌ها و همچنین افرادی که تحت تاثیر این گروه‌ها هستند به دنبال حمله به شهروندان آمریکایی در هرجای جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این توصیه‌نامه می‌افزاید، تروریست‌ها، گروه‌های چریکی و دیگر مجرمان در مناطق متعددی از جهان به دنبال ربودن شهروندان آمریکایی برای اخاذی یا مقاصد سیاسی هستند.
وزارت امور خارجه آمریکا اظهار کرد، آمریکا همچنان نگران بروز حملات تروریستی در هواپیماها با استفاده از مواد منفجره یا ربودن هواپیماها است.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این اطلاعیه اشاره دارد که تروریست‌ها به طور فزاینده از سلاح‌های ساده همچون اسلحه‌های دستی و خودرو استفاده می‌کنند.
این هشدارنامه خاطرنشان می‌کند که افراطگرایان به دنبال حمله به اهدافی همچون رویدادهای عمومی مهم، هتل‌ها، عبادتگاه‌ها، مدارش، اماکن گردشگری، بازارها، فرودگاه‌ها، کلوب‌ها و رستوران‌ها هستند.ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هشدار امریکا شهروندان امریکایی القائده داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن در اوکراین شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا «هیل»، یک سناتور آمریکایی رویکرد رییس جمهور این کشور در قبال اوکراین را شکست خورده توصیف کرد.

سناتور «رون جانسون» اعلام کرد که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا یک هدف از دست رفته در اوکراین را دنبال می کند، زیرا دولت او تمایل ندارد به شکست سیاست خود در تلاش برای تضعیف روسیه اعتراف کند.

این سناتور آمریکایی گفت: در برهه ای از زمان، شما باید واقعیت را تشخیص دهید و باید تصمیمات خود را بر اساس واقعیت قرار دهید. اما دولت بایدن مایل به انجام این کار نیست، ژنرال ها حاضر به انجام این کار نیستند، زیرا آنها باید اعتراف کنند که تاکنون در اشتباه بوده اند.

این قانونگذار آمریکایی که در مراسم تحلیف «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در سال ۲۰۱۹ شرکت کرده بود، گفت که زلنسکی می‌خواست با روسیه صلح کند، زیرا به این نتیجه رسیده بود که کی‌یف هیچ شانسی برای بازپس‌گیری کریمه ندارد و به دنبال حل و فصل مناقشه با روسیه بود.

کد خبر 6078181

دیگر خبرها

  • هشدار مکزیک به شهروندانش؛ اسرائیل را ترک کنید
  • ادعای مقامات آمریکایی: تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • ادعای مقامات آمریکایی : تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • ارسال پیام اسرائیل به آمریکا: دنبال تشدید تنش نیستیم
  • بایدن در اوکراین شکست خورده است
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • کارشناسان درباره حمله ایران چه می گویند؟ ایران به دنبال گسترش دامنه جنگ نبود/ هدف تهران هشدار مستقیم و صریح به اسرائیل بود/ حمله ایران هماهنگ شده نبود
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد
  • ناو آمریکایی عازم مدیترانه می‌شود/ سپاه پاسداران: ضربه به منافع ایران پاسخ قاطع در پی دارد