Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به کیفی سازی نیروی انسانی با تاکید بر رفتار حرفه‌ای پلیس بر خدمت رسانی بی منت پلیس به مردم تاکید کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار "محمد شرفی" در مراسم تجلیل از فعالان پلیس پیشگیری ناجا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت، در آستانه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پلیس در کنار نیرو‌های مسلح به پشتیبانی ملت تا به امروز توطئه‌های دشمن را خنثی و با توان بالا تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، آمادگی لازم برای دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی و تمامیت ارضی کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، افزود: این پلیس با درک صحیح از شرایط کشور و با وفاداری نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی در پاسداری از این ارزش‌ها کوتاهی نمی‌کند و در اجرای ماموریت تامین نظم و امنیت و آرامش با اقتدار عمل می‌کند.

وی ادامه داد: پلیس پیشگیری با گسترش در ۶ هزار نقطه و حفاظت از ۵ هزار اماکن طبقه بندی شده، همچنین تامین نظم و امنیت خطوط ریلی و هوایی و راهبری موسسات حفاظتی و مراقبتی که وظیفه امنیت مردم پایه را دارند، بیشترین حجم دستگیری با ۸۰ درصد، کشفیات ۵۰ درصد و نیز خدمت رسانی و پاسخگویی و اجرای احکام قضائی در راستای حفاظت از منافع مردم را به عهده دارد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، با اشاره به اینکه دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هیئت رئیسه نیروی انتظامی، پاسخگویی حرفه‌ای توام با رافت به مردم است، بیان کرد: کارکنان پلیس پیشگیری با درک درست از ماموریت، رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را نقشه راه خود قرار داده و برای خدمت رسانی بی منت تلاش می‌کنند.

سردار شرفی در ادامه به موفقیت‌های پلیس پیشگیری در اجرای مراسم هفته ناجا، اشراف فرماندهی، ماموریت اربعین، نوروز و رفع ۸۰ درصد مشکلات نابسامانی آموزش و عملیات، نظارت و بازرسی و انضباط مالی اشاره و بیان کرد: احراز این موفقیت توسط کارکنان پلیس پیشگیری در سراسر کشور با عملکرد خوب به دست آماده و باعث رضایت هیئت رئیسه نیروی انتظامی شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس پیشگیری در سراسر کشور ضمن اجرای دقیق، سریع و بی وقفه ماموریت ها، اجرای سیاست ها، طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را در دستور کار خود دارد و با برون سپاری برخی از خدمات انتظامی، توسعه امنیت مردم پایه و نیز به کار گیری فناوری و تکنولوژی ها، کیفی سازی نیروی انسانی با تاکید بر رفتار حرفه‌ای و کیفی سازی خدمات تلاش خواهد کرد.

سردار شرفی  رضایت سلسله مراتب فرماندهی خصوصا هئیت رئیسه نیروی انتظامی از عملکرد پلیس پیشگیری را شروع راه برای این پلیس برای سرعت گرفتن در انجام وظیفه دانست و از همکاران در سراسر کشور خواست با تمام توان برای توسعه پلیس تلاش کنند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پیشگیری کلانتری ها و پاسگاه ها هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم

 از اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی در هفتمین روز از شروع سال جدید و در دهمین قرارگاه نوروزی با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) عنوان داشت: باید از برکات و لحظات ماه مبارک رمضان در جهت تهذیب روح و انجام خدمت مضاعف به مردم استفاده کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قرارگاه باید جنبه راهبری و ستادی خود را تقویت و در راستای ماموریت‌های محوله و تعریف شده استان‌های مختلف را راهبری و مدیریت کند، بیان داشت: باید تلاش کنیم که در راستای تحقق شعار سال در بعد ایجابی به گونه‌ای اقدام کنیم که احساس امنیت در فعالان اقتصادی تقویت و باورپذیر باشد و در مقابل در بعد سلبی امنیت و امنیت روانی را از مفسدان و مجرمان اقتصادی سلب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: باید امنیت و احساس امنیت را از قاچاقچیان کالا سلب کنیم و اجازه ندهیم که این مجرمان به راحتی امنیت اقتصادی مردم را با چالش روبرو کنند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه مجرمان همواره تلاش دارند که به طرق مختلف قانون را دور بزنند و به اصطلاح دم به تله ندهند، خاطر نشان کرد: باید در حوزه مقابله و مبارزه با مجرمان و مفسدان اقتصادی حرکتی شتابان و رو به جلو داشته باشیم و ابتکار عمل را از آنان سلب کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه از فرصت‌های مسئولیت خود در مسیر خدمت هر چه بیشتر به مردم نهایت استفاده را ببرید، گفت:پلیس امنیت اقتصادی در حقیقت از ارکان اساسی و اصلی تامین امنیت اقتصادی کشور است که باید همه تلاش و توان خود را برای تحقق شعار سال «رشد تولید با مشارکت مردم» بکار ببندد و بطور حتم با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود می‌توان گام‌های اساسی و تاثیر گذاری در این راستا برداشت.

سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سال گذشته اقدامات مهم و اثر گذاری را داشته است، افزود: در سال جاری باید با قدرت و با شتاب مضاعف ماموریت‌ها و راهبرد‌های تعیین شده را در راستای تحقق شعار سال بکار ببندیم و تلاش کنیم که سهم خود را در این مهم ایفا کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براشراف اطلاعات و لزوم بهره گیری از ظرفیت عظیم مردم در مقابله همه جانبه با مجرمان و مفسدان اقتصادی افزود: سال جدید برای پلیس امنیت اقتصادی، سال ایجاد نظم و امنیت در فضای تجاری و اقتصادی کشور و سال جهش برخورد با مفسدان و مجرمان اقتصادی است و با همت و جهاد و تلاش شبانه روزی و مضاعف به این مهم جامه عمل خواهیم پوشاند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند