Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@14:07:59 GMT

عکس بهنوش طباطبایی که یک آدم را در خیابان بغل کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۷۳۴

عکس بهنوش طباطبایی که یک آدم را در خیابان بغل کرد

رکنا: بهنوش طباطبایی که به تازگی به شهر خلخال در استان اردبیل سفر کرده، عکسی از خود در کنار یک آدم برفی منتشر کرد.

طباطبایی با انتشار این عکس نوشت: "کودکى!!! رهایم نکن...

بگذار با تو... عبور کنم از تلخیهاى پشت سر و رو به رو...

من این آغوش سرد را دوست دارم... مرا در خود پناه داده... مرا گرم مى کند."

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! زنده شدن ناگهانی زن مرده در سردخانه + جزییات حسین محب اهری درگذشت آزار و اذیت زن جوان در بیابان های مشهد/ این زن خالکوبی عجیب بدن 3 جوان متجاوز را دیده بود + عکس جنجال صوت لو رفته از خانم جلسه ای / از پرستاری تا خلبانی خانم ها برای شوهرانشان! دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام فیلم هواپیمای مرگ لحظاتی قبل از سقوط در کرج+ فیلم توبه شرور معروف و خطرناک / او یک تنه 200 نفر را حریف بود ! خبرنگار زن تلویزیون ایران در آمریکا دستگیر و شکنجه شد / روسری را از سرش برداشتند !+ عکس مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات مرگ مغزی زهرا باغبان قهرمان تکواندو در شیراز ! + عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: استان اردبیل عکس شهر آدم برفی بهنوش طباطبایی عکس فیلم زن سقوط هواپیما دار سانحه دختر قاتل مرد همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند و پس از تغییر سرمربی و حضور بوراک ایلماز روند خوبی را طی کرده بود، در 6 مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی و چهار شکست داشته که غیبت بازیکنان ایرانی در این نتایج بی‌تاثیر نبوده است.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی انجام داده، در چهار ماه گذشته به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و مصدومیت نتوانسته به میدان برود که این روند همچنان ادامه دارد.

حسینی آخرین بازی خود را در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ انجام داد و پس از آن در تمام رقابت‌های تیم ملی و کایسری اسپور که غیبتش در روند ضعیف باشگاهی او مؤثر بوده است.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور نیز که فصل بهتری نسبت به همیشه سپری کرده، در دو هفته گذشته مقابل ترابزون اسپور و آدانا دمیراسپور که یک تساوی و یک شکست داشتند، حضور نداشته و مصدومیت از ناحیه فتق دیسک کمر موجب شده تا دور از لیست قرار بگیرد.

تیم کایسری اسپور در حال حاضر 37 امتیازی و تیم چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که فاصله چهار امتیازی با منطقه سقوط دارد، ولی می‌تواند با بازگشت بازیکنان ایرانی خود به شرایط خوبی برگردد و از پایین جدول فاصله بگیرد.

دیگر خبرها

  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی
  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • تصویر بهنوش بختیاری در حرم امام رضا وایرال شد + عکس
  • لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)