Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عابدین لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران عملکرد عمرانی ناحیه بهاران شهر سنندج را ارائه داد و گفت: از ابتدای سالجاری و با برنامه ریزی صورت گرفته طرح های عمرانی و رفاهی نظیر بهسازی معابر و احداث پارک های درون محلی در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران عنوان کرد: در راستای احداث فضای سبز امسال  بیش از 22 هزار مترمربع فضای سبز در سطح ناحیه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از آغاز سال جاری تا کنون 13 هزار مترمربع از فضای سبز در دست احداث در فازهای شهرک بهاران احداث شد.

لطفی عنوان کرد: فضاهای سبز احداث شده در سالجاری  شامل احداث فضای سبز در بلوار 22  بهمن جنب مجتمع 202 واحدی بهار، فضای سبز در سه راه پاوان جنب مجتمع تجاری همشهری، بلوار نظام مهندسی، پارک درون محله ای 19/2 بهاران ( بادینان)، احداث فضای سبز در شهرک کوثر گریزه و احداث پارک در بلوار زکریای رازی جنب مجموعه ورزشی استاد پژوهش بوده است.

لطفی در ادامه از انجام بیش از 44 هزار مترمربع عملیات لکه گیری، آسفالت و بهسازی محلات و معابر بهاران خبر داد و افزود: آسفالت شهرک استانداری و ادامه کوچه های آزمایشگاه خاک، کوچه های 2.17  بهاران، کوچه های کوثر یک تا چهار شهرک گریزه،  کوچه های رازی یک و شش ویلاشهر، کوچه های لاوان یک تا سه و جنب مسجد فاروق ویلا شهر، کوچه های اوراز یک تا سه شهرک گریزه از جمله عملیات آسفالت ریزی انجام شده است.

وی همچنین عنوان کرد: اجرای قریب به هفت هزار و 200 متر مربع عملیات جدول گذاری به منظور بهسازی معابر، هدایت و جمع آوری آبهای سطحی مناسب سازی سطح پیاده روها و سهولت در عبور و مرور از مهم ترین اهداف اجرای عملیات جدول گذاری است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران اظهار کرد: احداث قریب به هفت هزار و 500 مترمربع، تسطیح، رگلاژ و  سه هزار متر مکعب خاکبرداری، ایجاد 55 مترمربع رمپ برای معلولین، 268 مترمربع پله گذاری و احداث پله از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح ناحیه ویژه بهاران از ابتدای امسال تا کنون است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای سبز سنندج شهرداری سنندج شهرک بهاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث «صنعت شهر» خبر داد و گفت: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای مسکن استان از احداث «صنعت شهر» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

وی احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری استان در راستای نزدیکی محل کار برای قشر کارگر عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن کلیات طرح را پذیرفت، ولی باید در کارگروهی مکان این صنعت شهر و نحوه اجرای آن عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با مکان پیشنهادی احداث صنعت شهر تصریح کرد: مکان پیشنهادی در جوار شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بود که در جلسه شورای مسکن قرار شد این مکان پیشنهادی در کارگروه تخصصی‌تر بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح صنعت شهر در استان‌هایی از کشور اجرا شده که با توجه به صنعت کرمانشاه و شهرستان‌های تابع احداث آن یک نیاز واقعی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 747676

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی