Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:36:28 GMT

یادواره 61شهید محله ابوذر غفاری زاهدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۷۷۸۳

یادواره 61شهید محله ابوذر غفاری زاهدان برگزار شد

زاهدان - ایرنا - یادواره 61 شهید محله ابوذر غفاری با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش ایرنا امام جمعه موقت تهران در پانزدهمین یادواره 61 شهید محله ابوذر غفاری زاهدان اظهار داشت: به برکت خون شهدا، ایران اسلامی چهل سال پیشرفت، اقتدار، توسعه و نفوذ در پهنه جهانی و هسته های مقاومت در دنیا را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله کاظم صدیقی گفت: اگر با شهدا پیمان ببندیم و در مسیر آنان حرکت و از خون شهیدان با تمام وجود دفاع کنیم خداوند مرگ شیرینی را نصیب ما خواهد کرد.
وی افزود: دشمنان قصد دارند با اقدامات خرابکارانه مردم را از انقلاب و آرمانهایشان جدا کنند به همین دلیل نباید حرکت های خرابکارانه آنها را به حساب شهدا، امام شهدا و ولی امر مسلمین گذاشت.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به زندگی ساده مقام معظم رهبری بیان کرد: ولایت قصر نشینی نیست و مقام معظم رهبری مرد خداست که امام راحل او را به عنوان خورشید معرفی کرد.
وی بیان کرد: هر مقامی که از کشورهای دنیا به دیدن رهبر انقلاب اسلامی ایران رفته در برابر ساده زیستی ایشان احساس خضوع کرده است.
آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران از پا درخواهند آمد، بیان کرد: ظهور فرج نزدیک است و باید مواظب باشیم جا نمانیم .
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز در این مراسم اظهار داشت: شهدا حلقه اتصال نسل جوان با دوران دفاع مقدس هستند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی گفت: اگر نسل جوان با هجوم ناجوانمردانه فرهنگ غربی روبه رو است تا از نظام جدا شوند اما شهدا حلقه اتصال جوانان با دوران دفاع مقدس هستند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: شهدا عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما هر چه داریم به برکت خون این شهیدان و جانبازان است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: شهدا نیازی به تجلیل ما ندارند و خداوند خود پاداش آنان را می دهد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند «تجلیل از شهدا کمتر از مقام شهادت نیست».
9923**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ما و شهدا امام جمعه موقت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)

آیین رونمایی از یادمان «نشان فداکاری اهدایی رهبر معظم انقلاب به دانشگاه امام علی (علیه السلام)» فردا سه شنبه ۲۸ فروردین در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از یادمان «نشان فداکاری اهدایی رهبر معظم انقلاب به دانشگاه امام علی (علیه السلام)» به پاس رشادت‌های شهدا و نقش بی بدیل هزار و ۱۸۴ شهید دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) در دوران انقلاب، دفاع مقدس و صیانت از مرز‌های اعتقادی و حریم اهل بیت (ع) دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهره برداری مترو فردا سه شنبه ۲۸ فروردین با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

اجرای ویژه یگان موزیک دانشگاه، پخش نماهنگ از اقدامات و مراحل اجرای یادمان، سخنرانی فرمانده این دانشگاه از جمله بخش‌های این برنامه است.

برنامه مذکور فردا سه شنبه ۲۸ فروردین از ساعت ۱۰ صبح در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)