Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارایرنا، پرویز ایده پور روز چهارشنبه به همراه رئیس دامپزشکی و شهردار برای رفع مشکلات و نواقص و همچنین رعایت بهداشت مناسب از کشتارگاه دام شهرستان پاوه بازدید بعمل آوردند.
فرماندار پاوه در این بازدید گفت: هدف اصلی پیگیری رفع مشکلات و نواقص کشتارگاه و تبدیل آن به کشتارگاهی بهداشتی و مناسب در راستای سلامت مردم و جامعه مدنظر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایده پور با بیان اینکه کشتارگاه یکی از اماکنی است که با سلامت مردم ارتباط دارد خواستار اهتمام جدی دستگاههای ذیربط بخصوص شهرداری برای مشکلات کشتارگاه و نظارت جدی و مستمر و بدون اغماض بازرسان دامپزشکی شد.
وی افزود: کشتارگاه پاوه در دهه 60 ساخته شده و امروز امروز نیاز به تعمیر و مرمت اساسی دارد.
فرماندار پاوه تصریح کرد: بازرسان دامپزشکی به عنوان متولی تأمین سلامت گوشت در کشتارگاه و صنف قصابان به عنوان بهره برداران و بازرسان شبکه بهداشت و درمان از وضعیت فعلی کشتارگاه ناراضی هستند.
ایده پور در این راستا در شورای برنامه ریزی شهرستان موضوع را مورد توجه قراردادیم و مبلغ هشت میلیارد ریال را برای مرمت و بازسازی ، رفع نواقص و توسعه کشتارگاه اختصاص دادیم.
وی اظهار امیدواری کرد با اختصاص این اعتبار شهرداری در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص بهداشتی ، توسعه اتاق پیش سرد، تعویض یخچال خودرو حمل گوشت، جاده دسترسی و فاضلاب کشتارگاه اقدام نماید.
فرماندارپاوه افزود: انشاالله با این اقدام و رفع نواقص کشتارگاه بتوانیم اعتماد و رضایت مردم را نسبت به سلامت گوشت فراهم کرده باشیم.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جامعه خودرو شبکه بهداشت و درمان شهرداری گوشت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری چهارشنبه ۲۹ فروردین با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی طی این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

دیگر خبرها

  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد