Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح که در راس یک هیات عالی رتبه نظامی به جمهوری آذربایجان سفر کرده است، صبح امروز وارد باکو پایتخت این کشور شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در بدو ورود به فرودگاه حیدر علی اف باکو و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کشور آذربایجان از مهمترین همسایگان ایران است که به لحاظ نزدیکی تاریخی، مذهبی و زبانی برای کشور ما اهمیت فوق العاده ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: این سفر در جهت طرح مباحث دفاعی و امنیتی و همکاری های نظامی و توسعه آنها این سفر انجام می شود.

سرلشکر باقری ادامه داد: : به لحاظ ارتباطات تاریخی که دو کشور باهم دارند و همچنین همکاری های گسترده تهران و باکو در مسایل مختلف ، لازم بود که سفری در این سطح انجام گیرد. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه این نخستین بار است که سفری در این سطح به جمهوری آذربایجان انجام می شود، تصریح کرد: این موضوع نشانه نزدیکی مواضع و همکاری های عمیق دو کشور است.

 سرلشکر باقری در اولین برنامه از سفر دو روزه خود به جمهوری آذربایجان با الهام علی اف رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وی در مدت دو روز اقامت خود در باکو با نخست وزیر، وزیر دفاع، رئیس مجلس ملی و دیگر مقامات جمهوری آذربایجان دیدار و مذاکره خواهد کرد.

بر اساس این گزارش قرار است در پایان مذاکرات و ملاقات ها تفاهم نامه همکاری نظامی - دفاعی میان مقامات دو کشور امضا شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم