Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:43:06 GMT

میز خدمت الکترونیکی بهزیستی راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۸۰۷۷

میز خدمت الکترونیکی بهزیستی راه اندازی شد

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: میز خدمت الکترونیکی بهزیستی با هدف ارائه خدمات به موقع و ارتقا رضایت مندی مراجعان راه اندازی شد.

«بهزاد ستاری»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: میز خدمت الکترونیکی بهزیستی با هدف ارائه خدمات به موقع و ارتقا رضایت مندی مراجعان راه اندازی شد.

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل، تصریح کرد: متقاضیان، مددجویان و افراد تحت حمایت این اداره می توانند از طریق مراجعه به وب سایت درخواست خود را در منزل و بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت و پاسخ خود را ازاین طریق دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول، افزود: تمامی مراجعان می توانند از طریق سامانه request.behzisti.net  نسبت به خحدمات درخواستی خود اقدام نموده و با دریافت کد رهگیری منحصر بفرد از مراحل و اجرای فرآیند در خواست خدمت مورد نظر اطلاع یابند .

 

ستاری، عنوان کرد: مراجعان می توانند از طریق وب سایت بهزیستی استان اردبیل نیز در بخش میز خدمت به سامانه مورد نظر دسترسی داشته باشند.

 

وی، ادامه داد: این سامانه ساز و کار مطمئنی برای ارائه خدمات از طریق راه دور است و می تواند بسیاری از مشکلات مراجعه به ویژه افراد دارای معلولیت را آسان سازد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان شورای عالی انقلاب فرهنگی تودیع و معارفه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی اصفهان شورای شهر تهران مسجد مخبر دزفولی میز خدمت الکترونیکی میز خدمت بهزیستی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل بیمه سلامت علت این اختلال را بروز رسانی سامانه اعلام کرده است مشکلی که گلایه هم استانی ها را به عمراه داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل