Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان 143 شهید شیعه و سنی را سهم این خطه از کشور در عملیات کربلای پنج دانست و گفت: شهید میرحسینی پرچم دار شهدای جنوب شرق کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، صبح امروز یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان نظامی و انتظامی، رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسئولان  و خانواده های شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان در این مراسم با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان در عملیات کربلای پنج، 143 شهید شیعه و سنی تقدیم نظام کرده که در راس همه آنها سردار شهید حاج قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر41 ثارالله بود، اظهار کرد: همه نعمات الهی که امروز در نظام جمهوری اسلامی همه ما از آن بهره مند هستیم به برکت وجود امام راحل و انقلابی که پایه کردند، می باشد.

به گفته وی، امروز اگر می خواهیم ثبات، استحکام و راه انقلاب، شهدا و فرامین امام(ره) جاری باشد آن هم در همه ابعادی که دشمن سعی دارد انقلاب را از مسیر خود دور کند باید مطیع رهبر انقلاب باشیم.

فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد: مردم سیستان وبلوچستان و تمام کسانی که در این استان از همه اقوام حضور دارند بی شک جز مجاهدینی هستند که در حمایت از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

گشتاسبی با بیان اینکه شهید میرحسینی پرچم دار شهدای جنوب شرق کشور است،گفت: یادواره عملیات کربلای پنج یکی از بی نظیرترین برنامه هایی است که فرزندان، رزمندگان، بزرگان و نخبگان این استان دنبال می کنند تا یاد شهدا پایدار و استوار بماند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارگانی ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در سه دهه از زمان تأسیس تاکنون خدمات ارزنده و گرانبهایی را در همه عرصه‌ها در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مولود  مبارک انقلاب و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی بود، ادامه داد: کارنامه درخشان و ثمربخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده اهتمام و تلاش این نیروهای جان برکف و غیور در راستای تحقق رسالت‌های بزرگ و مغتنم سازمان است.

نرماشیری همچنین انجام عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق» را نتیجه تعامل و همکاری سپاه و دانشگاه برشمرد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان هم متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، هر اقدامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق به انجام آن شده در کنار هدایت‌های ارزشمند و راهگشای امامین انقلاب اسلامی، مدیون حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردم سرافراز ایران است.

احمد شفاهی با اشاره به حملات کور و بزدلانه تروریستی به شهر چابهار و راسک، از دفاع مقتدرانه دلاور مردان نیروهای فراجا در مقابل این اقدام مذبوحانه قدردانی و خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که با انجام چنین اقدامات ددمنشانه نمی‌توانند مانع از پیشرفت منطقه و توسعه کشور شوند، نیروهای ایثارگر و از خود گذشته فراجا در تمامی صحنه‌ها نشان داده‌اند که با تمام توان و تا پای جان در مقابل این اقدامات عبث ایستاده و سربلند بوده‌اند.

وی افزود: یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های سپاه تعامل با دانشگاه به صورت مستمر است که برای دستیابی به نتایج بهتر و نیکوتر تأکید ما بر ارتباط بیش از پیش از دو ارگان است و دانشگاه و سپاه با همبستگی و تعامل کارآمد می‌توانند گام بلندی در مسیر توسعه و تعالی کشور بردارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان