Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@08:46:35 GMT

مقام نخست مازندران در تولید صنعت طیور کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۸۱۴۶

مقام نخست مازندران در تولید صنعت طیور کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در  چهارمین جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان با اعلام این خبر گفت: مازندران با 60 سال سابقه به عنوان قطب صنعت طیور کشور، با تولید 30 درصد جوجه یک روزه، 11 درصد گوشت مرغ مورد نیاز کشور با بیش از ۳۵ هزار میلیاردریال سرمايه در گردش و اشتغال ۲۳ هزارنفر با همکاری مرکز پشتیبانی لاین بابل کنار، تنها استان دارای زنجیره کامل طیور کشوری را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن خیریانپور با اشاره به جوجه ریزی ماهانه 11 میلیون قطعه در مرغداری های گوشتی مازندران افزود: روزانه 355 هزار قطعه مرغ زنده در استان تولید که از این میزان 500 تن در کشتارگاه های طیور کشتار و بقیه زنده به خارج از مازندران به ویژه تهران ارسال می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،حسین ملایی معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: سطح زیر کشت محصول توت‌فرنگی در استان مازندران طی امسال یک‌هزار و ۷۰۰ هکتار است.

وی افزود: پیش‌بینی ما این این است امسال بیش از ۱۷ تا ۱۸ هزار تن محصول توت‌فرنگی در استان مازندران تولید شود.معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: تعداد بهره‌برداران در امر تولید توت‌فرنگی استان ۴هزار و ۵۰۰ نفر هستند.

ملایی با بیان اینکه برداشت نوبرانه توت‌فرنگی پیش‌رس از اواخر اسفند ماه شروع شد، تصریح کرد: برداشت محصول از اواخر فروردین شروع شده و تا اواسط خرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.وی از افزایش ۲۵ درصدی تولید امسال توت‌فرنگی مازندران خبرداد و گفت: شرایط آب و هوایی خوب و مساعد موجب تولید مطلوب محصول توت‌فرنگی طی امسال در استان مازندران شده است.معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر توجه به بحث مدیریت تغذیه و آبیاری محصول توت‌فرنگی، خاطرنشان کرد: باتوجه به فسادپذیری میوه توت‌فرنگی، لازم است برداشت محصول بالا به‌صورت تدریجی و در ساعت خنک روز انجام شود.

دیگر خبرها

  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • اقتصاد در ورطه خاموشی / هشدار برقی به اقتصاد
  • ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است
  • تحریم ها باعث قطع وابستگی‌های کشور به بیگانگان شد
  • پتانسیل صادرات بیش از ۶۰۰ هزارتن مرغ در کشور وجود دارد
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
  • افزایش ۲۵ درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران
  • رشد ۳۲ درصدی جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کرمانشاه
  • رکورد تولید مرغ در کشور شکسته شد