Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار یاسوج ظهر چهارشنبه با اشاره به جزئیات برگزاری مسابقات، گفت: مراسم اختتامیه این مسابقات روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه از ساعت ۱۷ با برگزاری دیدار رده بندی و انجام بازی فینال در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در سالن شهر پاک شهرداری یاسوج اجرایی خواهد شد.

نستهن مقدم افزود: در همین راستا با برگزاری دو دیدار رده بندی و فینال، اولین دوره مسابقات فوتسال جام بزرگ شهر پاک یاسوج به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم با اشاره به تیم های حاضر در دیدار فینال، ابراز داشت: در ادامه مسابقات فوتسال جام بزرگ شهر پاک تیم های "شهید جلیل" و امامزاده علی (ع) " با غلبه بر تیم های "سادات" و "شهید رنجبر" به دیدار نهایی مسابقات راه یافتند.

شهردار یاسوج با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای پخش زنده بازی فینال از شبکه استانی دنا انجام شده است، گفت اگر مشکل فنی خاصی پیش نیاید، به احتمال زیاد این مسابقه به شکل زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

وی با تشکر از اعضای تیم های شرکت کننده در این مسابقات، تصریح کرد: با همکاری بازیکنان و کادر ۵۶ تیم شرکت کننده در این مسابقات، خوشبختانه بازی ها به شکل منظم و در فضایی آرام برگزار شد.

مقدم همچنین با تقدیر از عوامل برگزاری مسابقات، بیان داشت: با تلاش کمیته های برگزاری، این مسابقات با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و رضایت تیم های شرکت کننده و تماشاچیان را نیز به همراه داشت.

مقدم همچنین از رسانه ها بخاطر پوشش خبری این رویداد بزرگ ورزشی تقدیر کرد و گفت: اهالی رسانه در طول برگزاری مسابقات همکاری بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: همچنین از اصحاب محترم رسانه برای پوشش خبری بازی های رده بندی و فینال و به تصویر کشیدن شور و هیجانی که این مسابقات به جوانان بخشیده است، دعوت می کنیم.

کد خبر 4514828

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری یاسوج فوتسال کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت

برایان دنیلسون و ویل آسپری در دیداری رویایی به مصاف هم رفتند

هوادران مدت زیادی در انتظار تماشای دیدار رویایی برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری در رویداد AEW Dyansty بودند و چه قبل و چه بعد از به صدا درآمدن زنگ آغاز این دیدار در تاریخ 21 آوریل هر دو کشتی گیر به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

طرفداری | در لحظات پایانی این دیدار هر دو ورزشکار در گوشه‌ای مجزا از رینگ ایستاده بودند و برای اجرای فن امضای خود آماده می‌شدند. سپس همزمان به سمت یکدیگر دویدند، اما این آسپری بود که به لطف سرعت عمل بیشتر خود توانست هیدن بلید را با موفقیت اجرا کند و بلافاصله آن را با تایگر درایور 91 همراه ساخت. پس از اجرای این فن خطرناک، برایان دنیلسون دچار آسیب دیدگی شد و داور مسابقه سعی در صدا کردن تیم پزشکی از کنار رینگ داشت که ویل آسپری بی توجه به این ماجرا یک هیدن بلید دیگر روی حریف خود اجرا کرد و توانست با موفقیت او را پین کند. ظاهرا آسپری متوجه مصدومیت برایان نشده بود!

اجرای تایگردرایور91 از ویل آسپری روی برایان دنیلسون و مصدومیت او
​​​

تیم پزشکی AEW بالای سر برایان رفتند و آسپری نیز با نگرانی از کاری که انجام داده بود سعی در بررسی وضعیت سلامت او داشت. تیم گزارشگری مدعی شدند که به دنبال اجرای تایگردرایور91 برایان روی گردن خود فرود آمده، اما آنچه که از دیدن صحنه آهسته مشخص شد چیز دیگری بود، چرا که برایان به وضوح از ناحیه شانه و نه گردن با زمین برخورد داشت. بنابراین به نظر می‌رسد که این مصدومیت واقعی نبوده و جزئی از سناریو تیم نویسندگان برای ادامه دادن استوری لاین این دو باشد. با این وجود، با توجه به سوابق مصدومیت برایان از ناحیه گردن و شانه تا رسیدن گزارش‌های جدید هواداران همچنان نگران سلامتی برایان دنیلسون هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد