Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی ایران از ساعت 19:30 امروز در سومین دیدار خود در جام ملتهای آسیا به مصاف تیم ملی عراق می رود. شاگردان کی روش در حالی وارد این بازی می شوند که چهارسال پیش و در یک چهارم نهایی جام ملتهای 2015 تیم ملی عراق در ضربات پنالتی ایران را حذف کرده بود. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی در جام ملتهای 2015 پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:«حواستون به اینجور آدمها باشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 چهار سال قبل تمام رویاهای یک کشور را بر باد داد و قلب میلیون ها ایرانی رو شکست. الان مردم به عراق مثل بحرین حساس هستند. میخواهیم ببرید و میبرید. از ته دل مطمئنیم چون همه تون فوق العاده هستید. بیشتر از اینکه یه تیم باشید یه خانواده اید. ما یه خانواده ۸۰ میلیون نفری هستیم و با ۸۰ میلیون قلب می ریم تو زمین. مطمئنم امروز با منطق و به دور از احساس بازی می کنیم. حتماً دیدید که کاپیتان سابق عراق گفته : هنوز از چهار سال قبل ناراحتید که بردیمتون... پس به امید خدا، با فکر باز و با آرامش کامل میبریم.. زنده باد ایران.»

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران عراق بازی تیم ملی جواد نکونام قلب بحرین خانواده ایران بازی تیم ملی جواد نکونام عراق پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دوم  اردیبهشت،  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین  خبرگزاری مهر از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!