Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سید حفیظ‌‌الله فاضلی 26 دی‌ماه در این آیین، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت پایلوت در 9 استان کشور قراردادی با جهاد دانشگاهی در قالب الگوی نوین توسعه مشاغل خانگیمنعقد کرد که چهارمحال و بختیاری یکی از آن استان‌ها است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد مطلوب جهاد دانشگاهی در اجرای این طرح پایلوت، افزود: انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های اجرایی استان به منظور آموزش برای ایجاد اشتغال، تفاهم‌نامه‌ای را با جهاد دانشگاهی منعقد کنند تا در رسته‌های مختلف اشتغال ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همکاری‌ جهاد دانشگاهی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات مختلف، این دو دستگاه می‌توانند در رسیدن به اهداف مشترک به یکدیگر کمک کنند.
در ادامه سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی در سه معاونت پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان با دارا بودن پنج مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت و اشتغال محور تاکنون دوره‌های آموزشی متعددی در استان تدوین کرده است.
سیروس رضایی تاکید کرد: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه و گسترش همکاری‌ها و تعامل در زمینۀ فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مشترک طرفین تفاهم‌نامه در راستای توسعه اشتغال استان منعقد شده است.
وی با بیان اینکه امضای این تفاهم‌نامه موجب ارتقای سطح همکاری این دو مجموعه در استان می‌شود، اظهار کرد: ارائه آموزش‌های لازم به فراگیران جویای کار و بسترسازی برای حمایت از متقاضیان مشاغل به ویژۀ فارغ‌‎التحصیلان دانشگاهی از موارد مورد تأکید در این تفاهم‌نامه است.
به گزارش ایسنا، تسهیل در اجرای طرح‌های مشترک به ویژه طرح ملی الگوی نوین توسعۀ مشاغل خانگی، توسعۀ همکاری‌های دوجانبه و ارائۀ راهکارهای نوین علمی و کاربردی در راستای کمک به اشتغال استان، همکاری مشترک در امر تهیه و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی به منظور توسعه و تقویت قابلیت‌های طرفین در راستای مأموریت‌ها، معرفی خبرگان، حامیان و پشتیبانان فعال در حوزۀ راه‌اندازی مشاغل به جهاد دانشگاهی و در اولویت قراردادن جهاد دانشگاهی برای انجام طرح‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی را از جمله انعقاد این تفاهم‌نامه بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر از توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل طرح‌ها در استان خبر داد و گفت: اکنون ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر به تمامی اقشار جامعه در همه سنین خدمات ارائه می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حیدر راهب ظهر امروز در آیین امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و بهزیستی استان بوشهر با هدف خدمات‌رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه معلولان اظهار داشت: مجموعه کتابخانه‌های عمومی بزرگترین شبکه فرهنگی از لحاظ کتاب و کتابخوانی در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه 79 باب کتابخانه عمومی در استان به تمامی اقشار جامعه در همه سنین خدمات ارائه می‌دهد تصریح کرد: در کتابخانه‌های عمومی علاوه بر خدمات کتاب محور، خدمات فرهنگی و ترویجی نیز انجام می‌شود و این رویکردی است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی سال‌های اخیر به آن توجه بیشتر کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با بیان اینکه در برخی کتابخانه‌ها خدمات ویژه نیز به نابینایان و ناشنوایان پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: در استان بوشهر، کتابخانه شهید بهشتی برازجان در بخش‌های ناشنوایان و نابینایان و کتابخانه خلیج فارس بوشهر نیز در بخش نابینایان فعال است.

راهب ضمن ابراز امیدواری در انعقاد این تفاهمنامه، گفت: امید می‌رود در طول مدت تفاهم‌نامه با پیگیری مجدانه طرفین، گام‌های مثبت برای کتاب‌خوان کردن و آگاهی بیشتر جامعه هدف بهزیستی برداشته شود.

حیدر عزیزنژاد نیز با بیان آمار تعداد افراد جامعه هدف مستقیم و غیرمستقیم بهزیستی در استان بوشهر، انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین جامعه هدف را امری مبارک دانست و خواستار تحقق مفاد این تفاهم‌نامه شد.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: انعقاد این تفاهمنامه در موضوعات ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح علمی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح توانایی‌های افراد دارای معلولیت و خانواده‌های آنان می‌تواند نقش به‌سزایی داشته باشد.

از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه را می‌توان به عضویت جامعه تحت پوشش بهزیستی در کتابخانه‌های عمومی استان، مشارکت در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، برگزاری دوره آموزشی، همکاری در تأمین منابع ، همکاری در ایجاد پیشخوان کتاب در سرای سالمندان، همکاری به منظور بهسازی امکان ورود معلولین به کتابخانه‌های عمومی و همکاری برای ایجاد کتابخانه‌های عمومی مشارکتی نام برد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران