Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان نظامی و انتظامی، رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسئولان و خانواده های شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس عکس عصرهامون، فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان 143 شهید شیعه و سنی را سهم این خطه از کشور در عملیات کربلای پنج دانست و گفت: شهید میرحسینی پرچم دار شهدای جنوب شرق کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، صبح امروز مدیر کل، قائم مقام و معاونین صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.

 مجتبی میرحسینی، بنیاد شهید و امور ایثارگران را مهم‌ترین دستگاهی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کند نام برد و خاطرنشان کرد: همراهی و حمایت همه دستگاه‌ها در اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت ضروری است.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: تنها نهادی که در بین تمامی سازمان‌ها و ادارات، مشاورین ایثارگران دارد بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این یک ظرفیت فوق العاده‌ای برای این سازمان محسوب می‌شود.

 علیرضا کیخا، صدا و سیما را زبان گویا، مغز متفکر گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی بیان کرد که عمود خیمه انقلاب اسلامی تفکر ایثار و شهادت است.

 مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان مهمترین رسالت رسانه ملی را اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نامید و افزود: با توجه به گسترش فضای رسانه‌ای چه در عرصه مجازی و چه در عرصه رسانه ملی، ایجاب می‌کند تا فرزندان نسل جدید را بیشتر با تفکر ایثار و شهادت آشنا کرد و این مرکز آمادگی آن را دارد تا به صورت مشارکتی با بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام به تولید برنامه نماید.

 در پایان برنامه ریزی‌های لازم برای پخش مراسم احیا در شب‌های قدر از گلزار شهدا انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت ثبت ملی سیاه دوزی و مهارت ساخت لعبتک، درمنطقه سیستان
  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • شهادت یک عضو یگان تکاوری سیستان و بلوچستان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری استان سیستان و بلوچستان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا