Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:47:35 GMT

برف، برق روستاهای الیگودرز را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۸۵۸۹

برف، برق روستاهای الیگودرز را قطع کرد

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از قطعی برق در برخی روستاهای الیگودرز خبر داد.


فریدون خودنیا در گفت‌‎ وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در شهرستان الیگودرز برق روستاهای بخش بشارت قطع شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با تلاش ‎ های نیروهای شرکت توزیع برق، برق مرکز بخش بشارت و روستاهای اطراف وصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خودنیا بیان کرد: متاسفانه راه برخی روستاهای این شهرستان مسدود است برای همین امکان دسترسی برای وصل کردن برق برخی روستاها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه این روستاها بین 12 تا 13 مورد هستند، افزود: در صورت برقراری راه ارتباط در اسرع وقت مشکل خاموشی این روستاها نیز برطرف می ‎ شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، علیرضا خدابنده عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی مدیران برای مدیریت بار سال ۱۴۰۲ در خراسان رضوی اظهار کرد: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شده که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکت‌های توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سالی که به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق ، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی در حوزه بهره‌برداری است.

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغال‌زایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود. لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌شان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده‌هایشان برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در خصوص یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدف‌گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است