Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

محمد رحیمی در خصوص پرداخت طلب فرانک ساکونی بازیکن سابق این تیم که از باشگاه استقلال خوزستان به فیفا شکایت کرده، اظهارداشت: ما باید اول با اسپانسر قرارداد ببندیم و پس از آن طلب این بازیکن را پرداخت کنیم. به‌زودی این قرارداد امضا می شود و اگر در پرداخت این مبلغ تعلل کنیم این موضوع برای‌مان گران تمام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد جدایی ایمان مبعلی از باشگاه استقلال خوزستان در شرایطی که آنها از یک پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم هستند، تصریح کرد: من در این مورد بحثی ندارم چون مخالف جدایی مبعلی بودم. من شخصا با مبعلی بارها صحبت کردم و حتی وی راضی شد بماند و به تیم کمک کند ولی در نهایت رفت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: ما همه جوره به این بازیکن نیاز داشتیم. همچنین از باشگاه فولاد خوزستان هم انتظار داشتیم کمی شرایط ما را درک کنند و اصلا سراغ مبعلی نمی‌آمدند. به هر حال ما کمبود بازیکن داشته و از پنجره نقل و انتقالاتی هم که محروم هستیم و جدایی چننی بازیکن باتجربه ای به ضرر ما است. البته ایمان هنوز قراردادش را با باشگاه فولاد خوزستان امضا نکرده و امیدواریم برگردد هرچند که رضایت‌نامه او صادر شده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال فیفا فولاد خوزستان باشگاه استقلال فولاد فولاد خوزستان فیفا هیئت مدیره پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای جهانی فولاد دستخوش تغییر شد

آفتاب‌‌نیوز :

این انجمن انتظار دارد که هند محرک اصلی رشد تقاضا باشد، زیرا تقاضای چین همچنان در حال کاهش است.

این گروه صنعتی در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از دو سال کاهش و نوسان شدید بازار پس از همه‌گیری، نشانه‌هایی از تقاضای جهانی فولاد و قرار گرفتن در مسیر رشد در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ وجود دارد. انتظار می‌رود تقاضای جهانی در سال ۲۰۲۵ با ۱.۲ درصد افزایش به ۱.۸۱۵ میلیارد تن برسد.

مصرف فولاد در چین، بزرگترین تولیدکننده و مصرف‌کننده این فلز در جهان، در سال ۲۰۲۳ به میزان ۳.۳ درصد کاهش یافت و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۴ ثابت بماند، زیرا کاهش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات با رشد سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و بخش‌های تولیدی جبران می‌شود.

انتظار می‌رود تقاضای فولاد چین در سال ۲۰۲۵ به میزان یک درصد کاهش یابد و به طور قابل‌توجهی کمتر از اوج خود در سال ۲۰۲۰ باقی بماند. با این حال، هند به عنوان قوی‌ترین محرک رشد تقاضای فولاد از سال ۲۰۲۱ ظاهر شده است.

بر اساس گزارش رویترز، این انجمن انتظار دارد تقاضای هند در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ به میزان هشت درصد رشد کند. همچنین انتظار می‌رود تقاضا در اروپا که به دلیل تورم بالا و سیاست‌های پولی سخت‌تر با چالش مواجه شده است، رشد بسیار اندکی را در سال جاری و قبل از رشد ۵.۳ درصدی پیش‌بینی‌شده در سال ۲۰۲۵ نشان دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • تقاضای جهانی فولاد دستخوش تغییر شد
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال