Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - معاون برنامه ريزي فرمانداري قزوين گفت: با هدف تنظيم قيمت کالا‌هاي اساسي مورد نياز مردم، پنج تن گوشت قرمز منجمد در روستا‌هاي اين شهرستان توزيع شد.

به گزارش ايرنا، محمد نصيري روز چهارشنبه در نشست تنظيم بازار شهرستان قزوين افزود: اين مقدار گوشت براي تعادل بخشي و تنظيم قيمت کالا‌هاي اساسي مورد نياز مردم در روستا‌هاي پنج بخش شهرستان قزوين در اختيار مباشران و فروشگاه‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، قيمت هرکيلو گوشت منجمد توزيع شده شامل سردست 28 هزار تومان و ران نيز 29 هزار تومان است.
معاون برنامه ريزي فرمانداري قزوين افزود: همچنين اوايل هفته جاري نيز پنج تن گوشت مرغ منجمد با قيمت مصوب ستاد تنظيم بازار بين مردم در روستا‌هاي اين شهرستان توزيع شد.
نصيري اضافه کرد: هفته قبل نيز به همين ميزان گوشت منجمد گوساله و گوسفند و مرغ منجمد بين اهالي شهر‌هاي محمود آباد و اقباليه توزيع شده بود.
وي همچنين گفت: علاوه بر روستا‌هاي شهرستان در شهر‌هاي مراکز بخش‌ها نيز توزيع گوشت منجمد به قيمت مصوب ستاد تنظيم بازار را در برنامه داريم.
3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش ۵ درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار شده است.

وی افزود: در ابتدای کار دولت، شاخص بهره مندی آب شرب روستایی در استان ۷۶ درصد بود که با اقدامات انجام شده طی این مدت، این شاخص به ۸۱ درصد ارتقا یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۴ روستای جدید تحت پوشش خدمات شرکت در حوزه آب شرب قرار گرفته و تنش آبی در ۱۰۰ روستا نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۶۸ روستای استان نیز در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی، ۱۲ روستا از محل اعتبارات خیرین آبرسان و ۱۶۹ روستا از محل طرح جهاد آبرسانی تأمین اعتبار شده است.

کد خبر 6080737

دیگر خبرها

  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود