Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@00:07:53 GMT

حامل سوخت قاچاق 170 ميليون تومان جريمه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۸۶۷۵

حامل سوخت قاچاق 170 ميليون تومان جريمه شد

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - مديرکل تعزيرات حکومتي خراسان جنوبي گفت: فرد حامل سوخت قاچاق در شهرستان طبس علاوه بر ضبط سوخت هاي مکشوفه به پرداخت يک ميليارد و 700 ميليون ريال جزاي نقدي در حق دولت محکوم شد.

محمدحسين اشرفي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران پليس آگاهي در شهرستان طبس به يک دستگاه تريلي مشکوک شدند که از مشهد به بم در حرکت بود و پس از توقف خودرو بازرسي لازم از آن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: بارنامه تريلي روغن صنعتي بود اما طي بازرسي از آن و فک پلمب دريچه هاي ورودي و خروجي تريلي سوخت گازوئيل (نفت گاز) به ميزان 28 هزار و 896 ليتر کشف شد.
مديرکل تعزيرات حکومتي خراسان جنوبي اظهار داشت: با دستگيري متهم و توقيف خودرو، پرونده تشکيل و براي سير مراحل قانوني به شعبه رسيدگي به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان طبس ارجاع شد.
وي ادامه داد: اين شعبه با احضار متهم و بررسي اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابي را محرز تشخيص داد و وي را به جزاي نقدي محکوم کرد.
مرکز شهرستان طبس در 270 کيلومتري غرب بيرجند مرکز استان خراسان جنوبي قرار دارد.
7557*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی سال گذشته افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.


دکتر مهیار محمدی فرد افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.


سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.


وی گفت: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی