Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصرشیرین - ایرنا - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ، از راه اندازی 15 سازمان مردم نهاد (سمن ) در استان به منظور حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهرام سلیمانی روز چهارشنبه در نشست با دهیاران روستاهای گیلانغرب در محل فرمانداری این شهرستان افزود: روستاییان نقش حیاتی در معیشت و اقتصاد کشور و به ویژه مسائل اجتماعی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مهمترین رسالت مدیران را ، کمک به رفع مشکلات در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه، فعالیت های عام المنفعه و خیرخواهانه ، تلاش هر چه بیشتر و بهتر برای جلب رضایت مردم در دلبستگی هر چه بیشتر به نظام عنوان کرد.
فرماندار گیلانغرب نیز با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به 52 روستای بخش مرکزی این شهرستان تا پایان امسال آغاز می شود، گفت: پیمانکار این طرح تا هفته آینده مشخص خواهد شد.
کوروش محمودیان افزود: 6 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات روستایی و عشایری برای اجرای طرح های اشتغالزا در سطح این شهرستان اختصاص یافته که به طور کامل جذب شده است.
در پایان از زحمات «علی احمد احمدی» بخشدار مرکزی سابق گیلانغرب قدردانی و «کامبیز غیب گو» به عنوان بخشدار جدید مرکزی این شهرستان معرفی شد.
احمدی از سال 93 تاکنون بخشدار مرکزی گیلانغرب بود.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه واقع شده و بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب دارای 80 دهیاری است، بخش مهمی از جمعیت این شهرستان در 208 روستای تابعه سکونت داشته و به کشاورزی، باغداری و دامداری اشتغال دارند.
3012/8066/7398

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي بهرام سليماني معرفي بخشدار گيلانغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چرای زودهنگام دام در عرصه‌های منابع طبیعی بوئین میاندشت

رئیس اداره منابع طبیعی بوئین میاندشت گفت:شهرستان بوئین میاندشت ۷۰ هزار هکتار اراضی ملی دارد که ۱۰ هزار تن علوفه خشک تولید می‌کند و نیاز علوفه دام فراهم می‌شود.

رضا علی روستایی افزود: یگان‌های حفاظت منابع طبیعی شهرستان بوئین میاندشت با تمام توان با چرای زود هنگام دام در عرصه‌های این منطقه برخورد می‌کنند.


او گفت: فصل تعلیف دام در پروانه همه دامداران ذکر شده است و با چرای زودرس و خارج از فصل برخورد می‌شود که انتظار داریم دامداران قانون را رعایت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.


روستایی تصریح کرد: چرای زودرس و قبل از موعد به دلیل بارندگی‌های بهاره و وجود رطوبت قابل توجه در خاک موجب سفت و فشرده شدن خاک به واسطه لگدکوب شدن آن توسط دام می‌شود و بیشترین خسارت و صدمات را به پوشش گیاهی و خاک مرتع وارد می‌کند.


او افزود: تعداد ۲۲۰۰ بهره برداری باتعداد ۵۱۰۰۰ واحد دامی به مدت ۴ ماه از عرصه‌های ملی ومرتعی این شهرستان استفاده می‌کنند.


رئیس منابع طبیعی بوئین میاندشت گفت: چرای زودرس علاوه بر نابودی پوشش گیاهی با کاهش ظرفیت نفوذ آب در خاک و افزایش جریان‌های سطحی منجر به وقوع سیلاب‌های فصلی می‌شود.


او تصریح کرد: چرای زودرس در این شهرستان به کلی ممنوع است و در صورت مشاهده دام در مرتع پیش از موعد مقرر و بیش از ظرفیت مرتع و رعایت نکردن فصل چرا با متخلفان برابر مقررات برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • ممنوعیت چرای زودهنگام دام در عرصه‌های منابع طبیعی بوئین میاندشت
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری