Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجید صدری با تاکید بر توجه به امر مشتری مداری و حاکمیت نرم‌افزار به منظور رفع نیاز حوزه ICT افزود: شرکت مخابرات ایران با توجه به نقش تعیین‌کننده ای که در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور ایفا می‌کند، توجه ویژه‌ای به رعایت اصول امنیت اطلاعات و ایجاد زیرساخت‌های آن در جهت پایداری سرویس‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بحث امنیت اطلاعات در سال‌های اخیر با توجه به گسترش استفاده عموم مردم از وسایل ارتباطی هوشمند نظیر کامپیوتر و موبایل به میزان قابل‌توجهی اهمیت پیداکرده است و به همان اندازه حفاظت از مخاطرات فضای آنلاین ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

سید مجید صدری در همین زمینه افزود: شرکت مخابرات ایران تلاش دارد تا برای آگاهی بخشی بیشتر مشتریان خود و استفاده بهینه از محصولات و سرویس‌های جدید مخابراتی از تمامی ظرفیت‌های آگاهی‌رسانی خود نظیر وب سایت شرکت مخابرات ایران و مراکز امور مشترکین در سراسر کشور و بروشورها و جزوه‌های آموزشی بهره ببرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان یادآور شد: شرکت مخابرات به‌عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال، با ایجاد و توزیع یکپارچه و کامل خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، بر آن است تا با ساده‌سازی خدمات، مشتری مداری، حاکمیت نرم‌افزار و مجازی‌سازی و نوآوری، ارتباطات مورد نیاز عموم را از طریق ارائه سرویس های متنوع در حوزه ICT فراهم آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات ایران خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است