Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از راه اندازی سامانه ثبت‌نام غذای حضرتی «رضوان» به منظور توزیع عادلانه دعوت‌نامه مهمان‌سرای حضرت رضا(ع) خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین ، به‌نقل از آستان‌نیوز، سید خلیل منبتی با اشاره به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت‌نام غذای حضرتی «رضوان» اظهار داشت: در راستای ایجاد فرصت برابر جهت بهره‌مندی تمامی زائران امام رئوف(ع) از غذای متبرک مهمان‌سرای حضرت رضا(ع)، با ایجاد تحول در روش توزیع دعوت‌نامه مهمان‌سرای حضرتی، کد ملی هر فرد را مبنای توزیع غذای حضرتی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این سامانه را یکی از جلوه‌های نوآوری و تحول در آستان قدس رضوی در راستای تسهیل دسترسی زائران از غذای متبرک حضرت برشمرد و افزود: در این طرح هر شخص با کد ملی خود می‌تواند حداقل یک بار در یک دوره زمانی میهمان خوان پربرکت حضرت رضا(ع) شده و از غذای متبرک بهره‌مند شود.

وی با توضیح روند ثبت‌نام در این سامانه تصریح کرد: زائران با مراجعه به سایت mehmansara.razavi.ir این نرم افزار را نصب و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و در فهرست انتظار قرعه کشی روزانه حرم مطهر قرار می‌گیرند.

منبتی ابراز کرد: در این شیوه زائران هنگامی که وارد حرم مطهر می‌شوند، موقعیت مکانی گوشی همراه خود و اجازه دسترسی به نرم افزار رضوان را فعال کرده و در صورت انتخاب شدن، امکان بهره‌مندی از سفره اطعام رضوی برای خود و همراهانشان فراهم می‌شود.

وی تأکید کرد: زائران گرامی پس از دریافت پیامک مربوطه، به صفحه «غذای متبرک حضرتی» در نرم‌افزار رضوان مراجعه کرده و ضمن وارد کردن کدملی و تاریخ تولد خود و حداکثر 4 نفر از همراهان، تاریخ مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی اضافه کرد: در صورتی که ظرفیت تمامی تاریخ‌ها تکمیل شده باشد، زائران گرامی می‌توانند در سفرهای بعدی برای حضور در مهمان‌سرا مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهمانسرای حضرت رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران خراسان رضوی اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ششم فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۸۸ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین زائران با ۵ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۲۱۱ نفر از طریق وسایل حمل و نقل شخصی وارد این استان شده‌اند. هم چنین ۵۲۹ هزار و ۸۶ نفر با وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ۳۴۹ هزار و ۹۱۹ نفر از طریق راه آهن و ۲۱۶ هزار و ۸۷۲ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) وارد شده‌اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند، توصیه کرد: زائران عزیز قبل از اینکه به سمت مشهد عزیمت کنند، محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی
  • بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • این شهر میزبان حدود ٧ میلیون گردشگر بوده است
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی
  • ورود زائران خراسان رضوی از مرز ۶ میلیون نفر گذشت
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ زائر نوروزی در سبزوار
  • فیلم| زائران حرم امام رضا(ع)، میهمان بزرگ‌ترین سفره اکرام رضوی