Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در سی‌امین جلسه کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سند راهبردی پدافند غیرعامل حوزه فضایی کشور تصویب شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سی‌امین جلسه کمیته دائمی (شورای عالی) پدافند غیرعامل کشور به ریاست سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در محل این ستاد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، رحیم ممبینی مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در امور دفاعی، سردار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار علی عبدالهی معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح و سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، سند راهبردی پدافند غیرعامل حوزه فضایی کشور به تصویب رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل سند راهبردی پدافند غیرعامل سند راهبردی پدافند غیرعامل حوزه فضایی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مهم مشاور وزیر راه از قیمت مسکن در سال آینده/ سادات: منتظر باشید؛ این اتفاق در سال آینده به شدت روی بازار مسکن اثر می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشاور وزیر راه و شهرسازی از برنامه امضای دستورالعمل احداث مسکن نیروهای مسلح بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و دفاع در پانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس‌جمهور خبر داد.

جواد سادات مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسکن و جزئیات شورای عالی مسکن توضیحاتی را ارائه و با اشاره به برگزاری پانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و استانداران و سایر اعضا اظهار کرد: جلسه امروز شورای عالی مسکن با موضوع تامین مسکن نیروهای مسلح تشکیل شده است. هدف‌گذاری برنامه چهارساله دولت سیزدهم کمک به احداث ۵۰۰ هزار واحد مسکونی کارکنان نیروهای مسلح بوده است که تاکنون عملیات اجرایی ۲۰۰ هزار واحد کارکنان نیروهای مسلح آغاز شده است.

وی افزود: قانون جهش تولید مسکن وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرده است تا دستورالعملی را در همکاری با وزارت دفاع امضا کند که امروز با حضور وزرای راه و شهرسازی و دفاع، پشتیبانی و نیروهای مسلح این دستورالعمل امضا می‌شود.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین ویژگی این دستورالعمل این است که زمین‌های بلااستفاده نیروهای مسلح با اولویت خانواده‌های آنها وارد شبکه زمین کشور می‌شود و می‌تواند بسیاری از نیازهایی برخی شهرها در خصوص مسئله زمین وجود دارد، رفع کند.

مشاور وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: همزمان با امضای دستورالعمل احداث مسکن نیروهای مسلح، بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های نیروهای مسلح تحویل می‌شود و عملیات اجرایی تعدادی از واحدهای جدید آغاز خواهد شد.

سادات ظرفیت تعاونی‌های مسکن نیروهای مسلح را برای احداث واحدهای مسکونی کارکنان نیروهای مسلح مناسب ارزیابی کرد و افزود: بعد از تعیین تکلیف زمین، در همکاری با وزارت راه وشهرسازی کاربری زمین‌های معرفی شده نیروهای مسلح تعیین و پس از آن احداث واحدهای جدید در همکاری دو وزارتخانه آغاز خواهد شد. هم اکنون ظرفیت تعاونی‌های نیروهای مسلح مناسب است و کار را به سرعت پیش می‌برند.

وی با یادآوری اینکه فاصله جلسات شورای عالی مسکن کم شده که نویدبخش اقدامات مناسب دولت در بخش مسکن است، توضیح داد: در هر جلسه، موضوعات مختلفی با اولویت مطرح می‌شود که در این جلسات تامین مسکن اقشار کم درآمد مطرح و بررسی می‌شود تا موانع پیش رو برداشته شود. در جلسه چهاردهم شورای عالی مسکن عملیات بیش از ۶۰ هزار واحد مسکن برای اعضای هیات علمی‌ها و همچنین بخشی از واحدهای مسکونی نیروهای مسلح انجام شد.

سادات از دیگر موضوعات محوری را که در جلسات شورای عالی مسکن پیگیری می شود، صنعت شهرها عنوان کرد و گفت: پیگیری صنعت‌شهرها با هدف مسکن کارگری در کشور آغاز شده است و هم اکنون به عدد ۱۴۰ هزار واحد در مسکن کارگری رسیده‌ایم.

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی همچنین از برنامه تامین مسکن خبرنگاران، هنرمندان و ورزشکاران خبر داد و گفت: در خصوص مسکن کمیته امداد و بهزیستی تفاهمنامه‌ها امضا شده است تا مسکن این اقشار پیگیری شود.

به گفته سادات، عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد عبور کرد که در سال آینده اثر خود را در بازار مسکن نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: تشکیل ۱۵ جلسه شورای عالی مسکن یک رکورد است و نشان از تلاش دولت و مدیران برای تامین مسکن مردم است. در سال آینده شاهد افتتاح‌های بیشتری خواهیم بود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884778

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر آموزش آلمان بر ضرورت آموزش پدافند غیرعامل در مدارس
  • مدیرعامل بانک سپه در جلسه شورای عالی مسکن: تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟ /۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟/۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • پیش‌بینی مهم مشاور وزیر راه از قیمت مسکن در سال آینده/ سادات: منتظر باشید؛ این اتفاق در سال آینده به شدت روی بازار مسکن اثر می‌گذارد
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است/ افتتاح ۱۰ هزار مسکن نیروهای مسلح
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • نیروی انسانی محوری‌ترین عنصر در نیروی‌های مسلح است
  • دستورالعمل ساخت مسکن نیروهای مسلطح امروز امضا می‌شود