Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸، با اشاره به بخشی از مصوبه جلسه امروز (چهارشنبه، ۲۶ دی) این کمیسیون، اظهار داشت: کمیسیون تلفیق بودجه صبح امروز (چهارشنبه، ۲۶ دی) برای ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۸ تشکیل جلسه داد.

وی افزود: در این جلسه، یک بند به تبصره ۳ لایحه بودجه ۹۸، به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸، الحاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ در تشریح جزئیات پیشنهاد نمایندگان برای الحاق به تبصره ۳ لایحه بودجه ۹۸، اظهار داشت: طبق این پیشنهاد و مصوبه کمیسیون تلفیق، اپراتور‌های تلفن همراه موظف شدند، حسب اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، موضوع جریمه و تخلفات رانندگی و مواردی که برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مصوب ۱۳۸۹ به متخلفین رانندگی اعلام می‌شود را به صورت پیامکی برای هر تخلف یک بار به مالک وسیله نقلیه اعلام کند.

یوسف‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مقرر شد؛ نیروی انتظامی هزینه ارسال پیامک تخلفات رانندگی را در قبض تلفن مالک وسیله نقلیه منظور و از این طریق وصول کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمیسیون تلفیق بودجه تخلفات رانندگی بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال آینده را ابلاغ کرد

رییس مجلس شورای اسلامی بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، «قانون بودجه سال 1403 کل کشور (بخش اول)» را برای اجرا ابلاغ کرد.

امروز هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت که اصلاحات مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور (بخش اول) سقف منابع عمومی و مفروضات منابع و مصارف بررسی و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس
  • لایحه بودجه ۱۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری بوشهر
  •  جلسه علنی شورای شهر مشهد غیر علنی شد
  • ۷ هزار راننده تهرانی به مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند
  • ابلاغ بخش اول لایحه بودجه به دولت
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال آینده را ابلاغ کرد
  • طحان نظیف: بخش اول منابع عمومی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تائید شد
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی بودجه بیمه
  • لزوم انجام مطالعات ترافیکی احداث مجتمع مسکونی-خدماتی در منطقه ۲ تهران