Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - صبح بیست و ششمین روز از دی ماه 97، سرای گفتگوی ستاد صندوق بیمه کشاورزی میزبان شماری از مدیران ستادی و استانی مرتبط با زراعت پنبه از وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه های تولیدی بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دراین جلسه که با هدایت دکتر ابراهیمی پاک عضو هیأت مدیره صندوق بیمه کشاورزی و با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل بیمه زراعت صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت عملکردی بیمه پنبه در کشور موضوعات مرتبط با توسعه بیمه پنبه به منظور حمایت از زراعت مهم در کشور بحث و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه کشاورزی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوب استان کرمان روی ریل صنعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، مدیر کل صمت جنوب استان در دوازدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور استاندار گفت با اشاره به اینکه با حضور شرکت‌های بزرگ معدنی کشور توافق شد زنجیره تولید فولاد در جنوب استان کرمان ایجاد شود، ادامه داد: برای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تسهیل در سرمایه گذاری با هماهنگی استاندار، ستاد سرمایه‌گذاری جنوب استان کرمان تشکیل شده است که می‌توانند روند سرمایه گذاری و توسعه این منطقه را سرعت بخشد.

مروجی فرد با عنوان اینکه کارخانه تیتانیوم بزرگ کهنوج به زودی افتتاح خواهد شد تاکید کرد: با پیگری‌ها و اقدامات انجام شده، دومین کارخانه تیتانیوم توسط بخش خصوصی نیز احداث شده و سومین کارخانه نیز به زودی احداث خواهد شد.

وی با اشاره به نقش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان اظهار داشت: در این جلسه ۷طرح که با مشکلاتی نظیر محیط زیست، تامین آب، امهال تسهیلات، تقسیط هزینه‌های برق و گاز و... روبرو بودند، مطرح و با حمایت استاندار و همکاری دستگاه اجرایی مشکلات این طرح‌ها رفع گردید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان رفع مشکلات زیست محیطی کارخانه مس امید سبزواران در شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت و کارخانه سیمان نصر جنوب را از مهمترین مصوبات آخرین جلسه این کارگروه در جنوب کرمان خواند و تاکید کرد: فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان باعث رونق تولید و توسعه اقتصادی جنوب استان شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به خلاصه‌ای از عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در سال ۱۴۰۲، خاطر نشان کرد: در این سال کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان به ریاست استاندار ۱۲ جلسه تشکیل داد که طی این جلسات رفع مشکلات ۴۰ طرح تصویب شده است.

وی افزود: از ۴۰ مصوبه سال ۱۴۰۲ در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان تعداد ۳۸ مصوبه اجرایی شده و ۲ مصوبه نیز در دست اقدام هستند.

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه ملی ایجاد آمادگی در برابر تهدید زیستی عامل ناشناخته (X)
  • جنوب استان کرمان روی ریل صنعت
  • افزایش فعالیت واحد‌های گشت حفاظت از اراضی کشور در ایام نوروز
  • زراعت چوب در استان بوشهر بررسی شد
  • نظر کارگروه شعب حقوقی دیوان عالی کشور در مورد مستحق للغیر بودن مبیع و توافق متداعیین
  • نمایشگاه ایران اکسپو
  • گله کشاورزان گلستانی از بدعهدی‌های صندوق بیمه
  • مدیریت پسماند شهرستان رزن نیازمند عزم جدی مسئولان
  • ️‌نرخ دیه ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی براهتمام مدیران به حل مشکلات مردم