Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال ایران گفت: با پیروزی برابر عراق برای تیم های دیگر قاره آسیا خط و نشان می کشیم و نشان می دهیم برای قهرمانی در جام ملت ها انگیزه های زیادی داریم.

«علی پروین» اظهار داشت: دو گام ابتدایی در جام ملت های آسیا را خوب برداشتیم. البته نباید فراموش کنیم بازی مقابل یمن و ویتنام برای ما حکم دیدارهای تدارکاتی را داشت چرا که قدرت ایران با هیچ کدام از این تیم ها قابل قیاس نبود و همان طور که همه پیش بینی می کردند به راحتی توانستیم به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: حالا شناخت کارلوس کی روش از ترکیب تیم ملی برای مراحل بعدی کامل شده است و او به طور حتم می داند باید به چه نفراتی تیمش را برای آینده ارنج کند.
پروین در پاسخ به این پرسش که فکر می کند چه نتیجه ای در بازی با عراق رقم بخورد؟ گفت: همه ایران منتظر هستند تا تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی بر عراق به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی جام ملت های آسیا شود، 80 میلیون نفر دوست دارند با غلبه بر حریف خود شکست چهار سال پیش برابر این تیم جبران شود.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که بازی با عراق همواره سخت بوده است اعلام کرد: جدال این دو تیم همواره با حساسیت و حاشیه های زیادی همراه بوده است و امیدوارم در این مسابقه با تدابیر کارلوس کی روش و تلاش بازیکنان با ارائه یک نمایش خوب و دیدنی به آنچه به دنبالش هستیم برسیم و با دست پر میدان را ترک کنیم.
او تاکید کرد: یکی از بهترین تیم های ملی خود را در اختیار داریم. تیمی که از بازیکنان و کادر فنی مجربی برخوردار است و می تواند پس از چند دهه به طلسم قهرمان نشدن ایران در جام ملت های آسیا پایان دهد. کی روش یک تیم کامل روی نیمکت دارد که جای هر کدام از آن ها با نفرات اصلی عوض شود هیچ فرقی نمی کند و قدرت ایران کاهش پیدا نمی کند.
پروین افزود: به این تیم ملی و قهرمانی‌اش در آسیا خیلی امیدوارم چرا که تیم خوبی داریم و بازیکنان در این مدت اردوهای خوبی هم پشت سر گذاشتند اما تأکید می‌کنم که یمن و ویتنام و تیم‌های مشابه آن برای فوتبال ایران مشکل‌ساز نیستند و باید بپذیریم که مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌ها تیم‌هایی مثل ژاپن، کره جنوبی، عربستان، استرالیا و قطر هستند و باید بقیه تیم‌ها را رها کنیم. دو قدم اول را محکم برداشتیم و امیدوارم با همین روند کار را پیش ببریم.
وی در پایان گفت: با پیروزی برابر عراق برای تیم های دیگر قاره آسیا خط و نشان می کشیم و نشان می دهیم برای قهرمانی در جام ملت ها انگیزه های زیادی داریم./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت‌های آسیا دارد؟

نکته مهم فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران، عدم دعوت از بازیکن باتجربه و پا به سن گذاشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 29 بازیکن را برای دو دیدار مقابل ترکمنستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

نسبت به آخرین فهرست تیم ملی در جام ملت‌های 2023 آسیا 11 بازیکن جدید دعوت شده‌اند که شامل آرشا شکوری، امید نورافکن، امین حزباوی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، اللهیار صیادمنش، مهدی لیموچی، جواد آقایی‌پور، محمدرضا آزادی، حسین گودرزی و سعید سحرخیزان می‌شوند.

29 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند

نکته قابل توجه اینکه قلعه‌نویی روی نام چند بازیکن باتجربه و البته مُسن خط قرمز کشیده است. احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، رضا اسدی، شهریار مغانلو و کریم انصاری‌فرد بازیکنانی هستند که جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارند و قلعه‌نویی ترجیح داده به جای آنها به نفرات جدید میدان دهد.

به گزارش تسنیم تیم ملی ایران روزهای 2 و 7 فروردین 1403 در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برابر ترکمنستان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| علی پروین مرد سال فوتبال ایران
  • ۵ شخصیت خبرساز فوتبال ایران در ۱۲‌ماه گذشته چه کسانی بوده‌اند؟
  • پروین: فوتبال ایران از آسیا عقب افتاده است
  • پایان اردوی تدارکاتی تیم هندبال نوجوانان پسر ایران
  • پروین: فوتبال ایران از آسیا عقب افتاده است/ تا امکانات نباشد قهرمان نمی‌شویم!
  • علی پروین: خط موبایلم را ۷ میلیارد می‌خرند!
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت‌های آسیا دارد؟
  • آپادانا قهرمان لیگ فوتبال ۱۳ سال بابل
  • وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها