Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:05:31 GMT

ساخت فیلم کوتاه «دختر خوب» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۸۸۹۲

ساخت فیلم کوتاه «دختر خوب» به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه «دختر خوب» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و نویسندگی و کارگردانی راحله کرمی در تهران ساخته شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دختر خوب» یک فیلم کوتاه معمولی نیست. «دختر خوب» روایت کوتاهی از بغض‌های فروخورده و حرف‌های نگفته است، سکوت و شکستن از درون ...

مبینا آزادی، شقایق فریادشیران و بهزاد خلج بازیگران این فیلم هستند و هاشم مرادی مدیر تصویربرداری، مسیح سراج مدیر صدابرداری، حجت بابایی طراح گریم، فاطمه پاقلعه‌نژاد مجری طرح، سحر خوش‌چشمان دستیار کارگردان، ساقی بلیغ عکاس این پروژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راحله کرمی پیش از این با فیلم کوتاه «عروسک» در جشنواره‌های داخلی و خارجی جوایز بسیاری کسب کرده که جایزه بهترین فیلم از نگاه منتقدان جشنواره ویتنی انگلستان، بهترین فیلم کودک جشنواره شیکاگو، بهترین فیلم کوتاه جشنواره سیما، بهترین بازیگر و بهترین کارگردانی از جشنواره شمسه، بهترین فیلم از جشنواره کار و بهترین بازیگر کودک فیلم از جشنواره کار بخشی از این جوایز هستند.

کد خبر 4514951 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: حامد عنقا فیلم کوتاه فیلمسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید جشنواره ملی موشن‌گرافیک طلافنگ

بنا بر اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: به دلیل درخواست‌های صورت گرفته، ارسال اثر به جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

 مهدی پایون  یا توضیح رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» افزود: هدف از رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» استخراج و به اشتراک‌گذاری فکر، ایده، هنر است.

او افزود: این رویداد شامل چهار محور «آسیب‌های اجتماعی»، «قصص قرآنی و آیات تبیین»، «جایگاه نماز در جامعه اسلامی» و «سبک زندگی، اسلامی ایرانی» می‌شود.

دبیر جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تصریح کرد: آثار می‌تواند انواع موشن‌گراف‌های دوبعدی، سه بعدی، استاپ‌موشن کمیک‌موشن، موشن آبجکت، اینفوموشن و استوری موشن باشد و اولویت با آثاری است که با موضوع‌های جشنواره همخوانی بیشتری داشته باشند.

پایون تأکید کرد: حجم موشن‌ها بایدحداکثر ۵۰ مگابایت و زمان هر موشن حداکثر ۱۲۰ ثانیه باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۳ اثر ارسال و مالکیت اثر نیز باید با شخص ارسال کننده باشد.

او با اشاره به جوایز هر بخش بیان کرد: جوایز نفر اول تا سوم هر بخش به طور مستقل و به ترتیب ۱۰، ۸ و ۵ میلیون تومان و به ۴ اثر در حوزه بهترین سناریو و ایده‌پردازی، بهترین گویندگی، بهترین تصویرگری و بهتری کارگردانی و تدوین جوایزی اهدا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: عموم علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به نشانه اینترنتی m ۸ r.ir/talafang ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تمدید جشنواره ملی موشن‌گرافیک طلافنگ
  • درخشش فیلم هنرمند قشمی در جشنواره ایتالیا
  • جایزه جشنواره «رُم اواردز» ایتالیا در دست‌های فیلم‌ساز خوزستانی
  • ارسال فیلم کوتاه از ۲۰ کشور جهان به جشنواره بین‌المللی «پنج»
  • ارسال فیلم کوتاه از ۲۰ کشور جهان به جشنواره بین المللی فیلم و عکس «پنج»
  • فراخوان نخستین جشنواره «اتقان» منتشر شد
  • جایزه بهترین کارگردانی جشنواره مادرید به «برنو» رسید
  • جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم سینمای مستقل مادرید به «برنو» رسید
  • حضور ۵ پویانمایی کانون در اسپانیا/ «در سایه سرو» راهی فرانسه شد
  • نگاهی کوتاه به فیلم «تکه ای از تو» که اکران آنلاین شده است/ رنج یک تلخی بی پایان