Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: احتمال کولاک و یخبندان و مسدود شدن راه‌های ارتباطی در اواخر هفته جاری (چهارشنبه تا جمعه) در قزوین وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی شاهد ورود سامانه بارش برف و کاهش شدید دمای استان به 10 درجه زیر صفر در روزهای پایانی هفته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در روزهای چهارشنبه شنبه، احتمال بارش برف و کولاک و مسدود شدن جاده‌های استان وجود دارد، از این رو مردم استان ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، در صورت لزوم نیز حتما باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. 

این مسئول اذعان کرد: هم اکنون هزار و 500نیروی انسانی و 550دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین دستگاه‌های امدادرسان قزوین در حالت آماده‌باش برای ارائه خدمات امدادی هستند.

وی اضافه کرد: در صورت بارف سنگین برف و کاهش شدید دما و یخبندان معابر، هرگونه تصمیم در خصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه 29دی ماه از روز جمعه اعلام می‌شود تا خانواده‌ها دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ابراز کرد: میزان سوخت مورد نیاز برای شرایط اضطراری در قزوین نیز کافی است و پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟

بنا بر اعلام یکی از معاونان وزیر آموزش و پرورش، مدارس کشور باید تا ۲۸ اسفند ماه برقرار باشند، اما به نظر می‌رسد مدیریت آموزش در کشور در تعطیلات به سر می‌برد.

بر اساس اخبار شنیده، در حال حاضر بسیاری از کلاس‌های درس با غیبت دانش‌آموزان از رسمیت افتاده و معلمان با توجه به نبودن شاگردان رغبت چندانی به پیگیری امور تحصیلی آنها نشان نمی‌دهند.

تردیدی نیست در این‌باره هم نظام آموزشی و هم اولیا دانش‌آموزان وظیفه‌مند هستند، اما مسئولیت اصلی بر عهده نظام آموزشی است. لکن اکنون که پس از سال‌ها مشاهده می‌شود پشمی به کلاه وزارتخانه نمانده و هر چه وزارت ابلاغ و معاون وزیر مصاحبه کند در کف صحن حیاط مدرسه اتفاقی رقم می‌خورد که دانش‌آموز بخواهد و خیلی راحت با غیبت آبستراکسیون وار شاگردان می‌توان یک مدرسه را تعطیل کرد بهتر است نظام آموزشی و اولیا در یک توافق منطقی خود راه روشنی را انتخاب کنند حتی اگر این راه، تعطیلی زود هنگام مدارس به بهانه‌های فرارسیدن ماه رمضان و تعابیر از پیش ساخته شده‌ای مثل «بین التعطیلین» و... باشد قطعا بهتر از این است که هرروز تعدادی معلم و کادر اجرایی، به اجبار وزارت آموزش و پرورش چراغ کلاس‌های درس بدون دانش‌آموز را صرفا روشن نگه‌دارند و حالا چند خانواده متعهد هم فرزندانشان را راهی مدرسه کنند، اما از آموزش خبری نباشد.

لااقل اینطور می‌توان امید داشت تا هم نظم برقرار شود هم از اتلاف سرمایه و انرژی جلوگیری کرد و هم در کنار این توافق، برنامه مطلوبی برای آموزش از راه دور دانش‌آموزان پیش‌بینی نمود.

منبع: خبرفوری

tags # تعطیلی مدارس سایر اخبار (تصاویر) این چهره نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ است! (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! کاربرد عجیب آلت تناسلی سنگی در بین انسان‌های اولیه

دیگر خبرها

  • هشدار احتمال وقوع سیل در ۸ استان
  • بارش باران و کولاک برف استان زنجان را فرا می گیرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان سمنان صادر شد
  • بارش باران و احتمال طغیان رود در گلستان/ مسافران از تردد و توقف در حاشیه رودخانه بپرهیزند
  • بارش‌های شدید پایان سال در شش منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در استان سمنان
  • هشدار سطح نارنجی برای بارندگی در فارس از روز سه شنبه ۲۹ اسفند
  • وزش باد شدید و وقوع کولاک در ارتفاعات زنجان پیش بینی شد
  • آخرین روز اداری در سال ۱۴۰۲ چه روزی است؟
  • زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟