Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قصرشيرين - ايرنا - مديرکل سياسي و انتخابات استانداري کرمانشاه ، از راه اندازي 15 سازمان مردم نهاد (سمن ) در استان به منظور حفاظت از منابع طبيعي و محيط زيست خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، بهرام سليماني روز چهارشنبه در نشست با دهياران روستاهاي گيلانغرب در محل فرمانداري اين شهرستان افزود: روستاييان نقش حياتي در معيشت و اقتصاد کشور و به ويژه مسائل اجتماعي دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي مهمترين رسالت مديران را ، کمک به رفع مشکلات در هنگام وقوع حوادث غيرمترقبه، فعاليت هاي عام المنفعه و خيرخواهانه ، تلاش هر چه بيشتر و بهتر براي جلب رضايت مردم در دلبستگي هر چه بيشتر به نظام عنوان کرد.
فرماندار گيلانغرب نيز با اشاره به اينکه عمليات گازرساني به 52 روستاي بخش مرکزي اين شهرستان تا پايان امسال آغاز مي شود، گفت: پيمانکار اين طرح تا هفته آينده مشخص خواهد شد.
کوروش محموديان افزود: 6 ميليارد تومان تسهيلات از محل اعتبارات روستايي و عشايري براي اجراي طرح هاي اشتغالزا در سطح اين شهرستان اختصاص يافته که به طور کامل جذب شده است.
در پايان از زحمات «علي احمد احمدي» بخشدار مرکزي سابق گيلانغرب قدرداني و «کامبيز غيب گو» به عنوان بخشدار جديد مرکزي اين شهرستان معرفي شد.
احمدي از سال 93 تاکنون بخشدار مرکزي گيلانغرب بود.
گيلانغرب در غرب کرمانشاه واقع شده و بيش از 72 هزار تن جمعيت دارد.
بخش مرکزي شهرستان گيلانغرب داراي 80 دهياري است، بخش مهمي از جمعيت اين شهرستان در 208 روستاي تابعه سکونت داشته و به کشاورزي، باغداري و دامداري اشتغال دارند.
3012/8066/7398
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوء قصد قاچاقچی شرور به مامور منابع طبیعی در گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: بدنبال توقیف خودروی وانت نیسان در بامداد روز ۲۴ اسفند عصر همین روز منزل یکی از مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی گلوگاه توسط یکی از قاچاقچیان شرور مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

در پی این اقدام شرورانه متهم (قاچاقچی) که از قبل نیز تهدید به استفاده سلاح علیه مامور منابع طبیعی کرده بود با شلیک گلوله به ساختمان مامور حفاظت منابع طبیعی باعث ایجاد خسارات شد.

در راستای این گزارش متهم (قاچاقچی) بلافاصله با پیگیری مدیر کل منابع طبیعی ساری و رئیس اداره شهرستان و فرمانده یگان حفاظت و با دستور قضایی (دادستان) مورد تعقیب عوامل نیروی انتظامی قرار گرفته و دستگیرشد.

دیگر خبرها

  • آزاد سازی بخش دیگری از زمین ساحلی بابلسر
  • رصد سوداگران اراضی ملی توسط گشت یگان حفاظت در ایام نوروز
  • آزاد سازی اراضی ساحلی در شهرستان بابلسر
  • طرح ویژه گشت و مراقبت از عرصه‌های ملی دراستان سمنان اجرا می‌شود
  • ۳۰ تیم در تعطیلات نوروز از منابع طبیعی استان سمنان حفاظت می‌کنند
  • فعالیت ۳۱ گروه گشت حفاظتی در جنگل‌های غرب مازندران
  • تجهیز منابع طبیعی ۱۹ استان به شبکه رادیویی دیجیتال
  • کاشت درخت در صدا و سیمای استان
  • سوء‌قصد نافرجام به مامور منابع طبیعی گلوگاه
  • سوء قصد قاچاقچی شرور به مامور منابع طبیعی در گلوگاه