Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@10:45:30 GMT

احتمال تمدید مهلت قانونی برگزیت وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۸۹۲۲

«فیلیپ هاموند» وزیر دارایی انگلیس شب گذشته پس از رای منفی مجلس عوام به برگزیت در جمع فعالان اقتصادی این کشور حضور پیدا کرد. 

وی با بیان اینکه احتمال تمدید مهلت قانونی برگزیت وجود دارد، افزود: تمدید مهلت قانونی به هیچ وجه به معنی برگزاری همه پرسی دوباره در خصوص برگزیت نخواهد بود. 

به دنبال رای منفی پارلمان انگلیس به برگزیت «آنتونیو تایانی» رئیس پارلمان اروپا در صفحه توئیتر خود نوشت که خبر رد توافق برگزیت در پارلمان به هیچ وجه خبر خوشایندی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شب گذشته نمایندگان پارلمان انگلیس با ۴۳۲ رای مخالف در برابر ۲۰۲ رای موافق، با طرح ترزا می مخالفت کردند. انگلیس تا پایان ماه مارس فرصت دارد تا راهی برای خروج بی دردسر از اتحادیه اروپا پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس توئیتر اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا انگلیس توئیتر برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند ماه گذشته و حماس با صلابت و پابرجا است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، محمد خواجه عضو فراکسیون آزادی و توسعه در پارلمان لبنان اعلام کرد: هیات هایی که به لبنان می آیند راهکارهایی مبتنی بر تامین امنیت رژیم صهیونیستی ارائه می دهند؛ از طرح فرانسه گرفته تا طرح هوکشتاین.

وی افزود: لبنان هرگز جنگ افروز نبوده است بلکه این اسرائیل است که همیشه در راستای جنگ افروزی در منطقه حرکت کرده و جنگ به راه انداخته است.

این نماینده پارلمان لبنان بیان کرد: تل آویو امکان جنگ افروزی دارد اما اینکه نمی تواند نتیجه جنگ را رقم بزند.

وی افزود: چند ماه گذشته است و حماس با صلابت و پابرجاست.

خواجه ضمن تاکید بر ضرورت پایبندی رژیم صهیونیستی به قطعنامه ۱۷۰۱ تاکید کرد: علاوه بر جنگ در جبهه نظامی وجود دارد جنگ در جبهه سیاسی و مقاومت سیاسی نیز وجود دارد و این در جریان دیدارهای نبیه بری رییس پارلمان لبنان با هیات های خارجی که دغدغه آنها فقط اسرائیل است، رخ می دهد.

کد خبر 6056577

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موشن‌گرافیک طلافنگ
  • مهلت پرداخت اجاره بهای خوابگاه های دانشجویان تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی
  • احتمال الحاق اوستیای جنوبی به روسیه 
  • مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی تمدید شد
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی
  • معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد؛ پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی/ ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چند ماه گذشته و حماس با صلابت و پابرجا است