Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@03:22:39 GMT

مهاجمان جدید استقلال به ترکیه رفتند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۸۹۴۰

ساعت24-دو مهاجم جوان تیم استقلال پس از ثبت قرارداد جدیدشان با این باشگاه به آنتالیا رفتند تا به اردوی استقلال ملحق شوند.

 معراج تقی پور و زکریا مرادی دو مهاجم جوان تیم استقلال صبح امروز قراردادهای جدیدشان را با باشگاه استقلال ثبت کردند و بلافاصله عازم ترکیه شدند تا به اردوی آبی پوشان ملحق شوند.


تقی‌پور و مرادی مهاجم و وینگری هستند که از تیم امید استقلال که به تازگی قهرمانی امیدهای تهران را به دست آورده به تیم بزرگسالان این باشگاه رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن پیش از این هم در تمرینات آبی پوشان در تهران حضور داشتند و از بعد از ظهر امروز هم در تمرینات این تیم در ترکیه شرکت خواهند کرد. آن‌ها سهمیه زیر ۲۳ سال استقلال محسوب می‌شوند.


همچنین امیر حسین داوری هافبک میانی و ۱۹ ساله تیم امید استقلال هم که مورد توجه شفر قرار گرفته است قرارداد جدیدی را با باشگاه منعقد نمود تا وی هم به زودی در تمرینات تیم بزرگسالان حضور پیدا کند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین قاسمی نژاد به بازی با استقلال می‌رسد

صاِئب محبی به بازی برابر استقلال نمی رسد

طرفداری | مدافع هوادار بازی با استقلال را از دست داد، اما مهاجم این تیم به مصاف تیم سابقش می‌رود.

هوادار در حالی فردا در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر به مصاف استقلال می‌رود که صائب محبی، مدافع این تیم، به دلیل چهار اخطاره بودن، این بازی را از دست خواهد داد.

اما امین قاسمی‌نژاد، مهاجم هوادار، که با مصدومیتی جزئی مواجه بود، با رفع آسیب‌دیدگی می‌تواند در این بازی به میدان برود. قاسمی‌نژاد سابقه بازی در استقلال را دارد و انگیزه‌های زیادی برای درخشش در این بازی خواهد داشت.

دیدار هوادار و استقلال از ساعت 21 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • مهاجمان پرسپولیس و استقلال با دروازه‌ها قهر کردند
  • قهر مهاجمان استقلال و پرسپولیس با دروازه‌ها!
  • استقلالی ها پیش از عید پولدار شدند
  • تمرینات استقلال تا ۵ فروردین تعطیل شد
  • تعطیلی استقلالی‌ها تا پنجم فروردین
  • تمرینات تیم استقلال تعطیل شد
  • مدافعی در قامت مهاجم: اتک سهرابیان در ثانیه 43
  • امین قاسمی نژاد به بازی با استقلال می‌رسد
  • بازگشت خاقانی به تمرینات ذوب‌آهن
  • آغاز تمرینات خاقانی در ذوب آهن بعد از مصدومیت سخت