Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همزمان با ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در سال ۵۷ کاروان نمادینی از منطقه خیرآباد به سمت محل برگزاری نماز جمعه ورامین به حرکت در می‌آید. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امروز در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به الگو بودن اقدامات اجرایی در ورامین برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سطح کشور اظهار داشت: اقداماتی همچون روزشمار انقلاب، مجموعه محتوایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دیار 15 خرداد که به همت جوانان ورامینی در سطح کشور در حال توزیع و انتشار است از جمله این موارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هرکس که انگیزه انقلابی دارد برای چهلمین سالگرد باید سنگ تمام بگذارد که اگر کوتاهی صورت گیرد حق انقلاب ادعا نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: جشن پیروزی انقلاب اسلامی متعلق به گروه و جریان سیاسی خاصی نیست و به همین خاطر نگاه جناحی در برنامه‌های دهه مبارک فجر وجود ندارد و همه دستگاه‌ها باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم یوم‌الله دهه مبارک فجر مشارکت داشته باشند.

کاروان سلامت دهه فجر به مناطق کم‌برخوردار اصفهان اعزام می‌شوندنمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب استان تهران در دهه فجر برگزار می‌شودطرح ساماندهی گلزارهای شهدای همدان در دهه فجر پایان می‌یابد

محمودی بیان کرد: امسال با توجه به تقارن مراسم 12 بهمن‌‌ماه با روز جمعه مراسم از ساعت 9 صبح در حرم امام راحل(ره) برگزار می‌شود و در شهرستان ورامین نیز کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) از منطقه خیرآباد آغاز و تا محل برگزاری نماز جمعه ورامین ادامه پیدا می‌کند.

وی همچنین با اشاره به گلبانگ مدارس گفت: امسال مراسم گلبانگ انقلاب در روز شنبه 13 بهمن‌ماه با حضور مسئولان در 40 مدرسه شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: نورافشانی دهه فجر امسال به دلیل تقارن با شهادت حضرت زهرا(س) ساعت 19 شب  22 بهمن‌ماه همراه با بانگ تکبیر «الله‌اکبر» در کلیه بخش‌ها و مناطق مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

محمودی در پایان با تأکید بر حضور فعالانه تمام ادارات در مراسم دهه فجر خاطرنشان کرد: مسئولان نهادها و ادارات ضمن شرکت در نماز جمعه‌ها، میزخدمت را در تمام نماز جمعه‌های شهرستان و در برخی از روستاها برگزار کنند.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی، صبح پنجشنبه در اجتماع جمعی از مسئولان و شهروندان کرمانی در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه دو این شهر، به فلسفه روز ۱۲ فروردین اشاره کرد و گفت: روز ۱۲ فرودین، غدیر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگترین جشن و افتخار ماست.

وی، ۱۲ فروردین را تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام راحل دانست و افزود: احکام الهی ذیل حکومت اسلامی ساری و جاری می‌شوند و امام خمینی (ره) به تبعیت از مکتب وحی در سال ۱۳۴۲، شروع نهضت و قیام حکومت اسلامی را رقم زدند و ۱۵ سال به صورت نرم کار عمیق فرهنگی کردند.

سردار معروفی، تصریح کرد: اصل موضوع ۱۲ فروردین، تبیین اقدام علنی، مهم و جاوید ملت بزرگ ایران با تبعیت از امام راحل است که "آری" به نظام جمهوری اسلامی گفتند.

وی افزود: دعوای حقیقی منطقه بر سر اندیشه ما یعنی پیامبر اسلام (ص)، اهل‌بیت (ع) و عاشورا است.

کد خبر 6064271

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه