Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:41:57 GMT

زندانیان فراری در شهرکرد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۸۹۸۳

زندانیان فراری در شهرکرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرکرد با کسب مجوز قضایی در عملیات ضربتی دو زندانی فراری را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید روح الله موسوی فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی‌بر مخفی شدن دو زندانی فراری در منزلی واقع در یکی از محلات شهرکرد، مأموران کلانتری چالشتر وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: طی تحقیقات دقیق، مشخص شد مجرمان هرکدام دارای حبس بیش از ده سال درخصوص قاچاق موادمخدر هستند و پس از سپری نمودن مرخصی، خود را به زندان معرفی نکرده‌‍‌‌ و جهت انجام اعمال مجرمانه در زمینه موادمخدر در منزلی در حاشیه شهر مخفی شده‌اند.

موسوی گفت: مأموران با کسب مجوز قضایی در عملیات ضربتی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و متهمان پس از سیر مراحل قضایی جهت تحمل مابقی دوران محکومیت خود، تحویل زندان مرکزی شهرکرد شدند.

 

انتهاییام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد