Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد چمکوری در مراسم معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی) اظهار داشت:اساتیدی متخصص،متعهد و انقلابی در بسیج اساتید فعالیت می کنندکه همواره آماده دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و نقش آفرینی در مقابل تهاجم فرهنگی در دانشگاهها هستند.

وی با بیان اینکه بسیج، نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را حفظ کرده است،تاکید کرد: بسیج اساتید شاخه ای از شجره طیبه بسیج است که کارایی و کارآمدی خود را همواره اثبات کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهرتصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید نموده است که کارهای بزرگ را در کشور بسیجیان یا کسانی که تفکر انقلابی و بسیجی دارند انجام داده اند.

چمکوری خاطر نشان کرد: بواسطه وحدتی که بین مردم وجود دارد افق روشن است و با هدایت مقام معظم رهبری تلاطم ها را پشت سر گذاشته ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی) نیز در این مراسم گفت:دانشگاه برای تحول و پیشرفت نیاز به تفکر بسیجی دارد و این موضوع مهم با راه اندازی بسیج اساتید صورت می گیرد.

اشکان معصومی افزود: اهداف و برنامه های کانون بسیج اساتید نقش بسزایی در پیشرفت و پیشبرد اهداف دانشگاه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم مطالبات مقام معظم رهبری در دانشگاهها به خوبی اجرا نماییم اضافه کرد:این واحد دانشگاهی با حدود بیست عضو هیات علمی نقش مهمی در توانمندی علمی شهرستان دشتی دارد.

دراین مراسم حسن قائدی معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی)به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید معرفی شد.

انتهای پیام/

31 / 31 سازمان  بسیج اساتید بوشهر واحد خورموج

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان بسیج اساتید بوشهر واحد خورموج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به همراه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با حضور در منزل شهید  قربان علی حسینی با قدرانی از تلاش همسر این شهید به دلیل سال‌ها مراقبت از این شهید والا مقام که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: خانواده شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای جامعه دانشگاهی هستند؛ بنابراین دیدار و خدمت به خانواده شهیدان افتخار بزرگی است.

وی افزود: آسایش، آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و همسران شهدا به واسطه نقشی که در تربیت فرزندان خود داشته‌اند سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی بوده که باید به درستی نقش و جایگاه آنان تبیین شود.

به گزارش آنا، شهید قربانعلی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جراحات جنگی، در فرودین ماه سال ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران