Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالقاسم مقیمی در مراسم اختتامیه مشترک نمایشگاه الکامپ و جشنواره سفره ایرانی در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به اهداف سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم اظهار کرد: در این سازمان به دنبال ارتقاء فرهنگ شهروندی در شهر قم هستیم.

وی ادامه داد: در جشنواره سفره ایرانی تلاش کردیم که از فناوری اطلاعات استفاده کنیم، در وضعیت اقتصادی کنونی استفاده از مزیت‌های فضای مجازی می‌تواند به ارتقاء کسب‌وکارها منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به بازدید 6 هزار نفر از جشنواره سفره ایرانی افزود: در جشنواره سفره ایرانی حدود 300 نفر ثبت نام کردند که در نهایت 150 نفر انتخاب شدند. تاکید ما بر کیفیت بود و 90 درصد از بازدیدکنندگان از جشنواره سفره ایرانی رضایت داشتند.

مقیمی با اشاره به کسب درآمد شرکت کنندگان در جشنواره سفره ایرانی اظهار کرد: برخی از این شرکت کنندگان تجربه ای نداشتند و زنان خانه دار بودند، اما با این وجود در زمان برگزاری این جشنواره روزانه بین 100 هزار تومان تا پنج میلیون تومان درآمد کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال ارتقاء فرصت‌های کسب و کار همچون جشنواره سفره ایرانی در شهر قم هستیم، برخی از شرکت کنندگان در این جشنواره از طریق فضای مجازی فروش محصولات خود را شروع کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درآمد شهرداری فضای مجازی قم کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک روز سه شنبه ۴ ازدیبهشت ماه در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو آغاز شد و تا ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
از شبکه رادیویی فرهنگ محمد رضا حاج حیدری برای برنامه «سرزمین من» در بخش برنامه‌های مستمر ترکیبی همچنین نویسندگی و برنامه «بیا حرف بزنیم» به تهیه کنندگی مریم یوسفی پور در بخش برنامه‌های مستمر تولید محتوایی مردمی و «شیما اهدایی وند» برای صدابرداری برنامه «بیا حرف بزنیم» نامزد دریافت این جایزه بودند.

دیگر خبرها

  • از شگفتی سفر به پاکستان و سریلانکا استقبال گروه‌های گوناگون از رئیس‌جمهور بود
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • روایت سرهنگ آمریکایی‌ از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است