Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@05:37:32 GMT

کشف گوشت غیربهداشتی در اراک

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۹۰۷۷

کشف گوشت غیربهداشتی در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۳۰۰ کیلوگرم گوشت غیربهداشتی از یک واحد صنفی قصابی دریکی از روستاهای شهرستان اراک کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ"شهرام امیریان" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار آفتاب؛ با اعلام این خبر گفت: در رسیدگی به گزارش‌های شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مأموران انتظامی از توزیع گوشت غیربهداشتی در یک واحد صنفی قصابی دریکی از روستاهای شهرستان اراک مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی انجام‌شده با مرجع قضائی، با حضور نماینده اداره بهداشت از این واحد صنفی بازدید به عمل آمد و ۳۰۰ کیلو گوشت غیربهداشتی کشف شد.

امیریان افزود: در این رابطه ۲ متصدی این واحد صنفی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و اطلاع پیرامون هرگونه فعالیت غیرمجاز را از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل

 پیری رییس اداره صمت شهرستان خاش،گفت:با برنامه ریزی اداره صمت،طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان،ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ درقالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور بازرسان اداره صمت،نمایندگان تعزیرات حکومتی،مرکز بهداشت،اتاق اصناف و دستگاه های اجرایی ذیربط در سطح شهرستان در‌حال انجام می باشد.

وی افزود:از زمان اجرای طرح نظارتی مذکور لغایت ۷ فروردین ماه، تعدادد۲۸ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی با مجموع ارزش ۸۶۳ میلیون ریال تشکیل و مدیران واحد‌های صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 پیری درپایان به مردم شریف شهرستان زابل اعلام نمود درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش نمایند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه در شهر درگهان
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک