Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنان اخیر نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا و لیست امید در مجلس شورای اسلامی در خصوص باج گرفتن برخی مدیران واکنش های مختلفی را به همراه داشت .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی که با حمایت لیست امید به مجلس رفت ، در نشست شورای اداری شهرستان گرگان گفت : مدیران ما بسیار زحمت می کشند ولی توسط "بعضی از مدیران باج گیری ها از مردم صورت می گیرد" و باید سازمان بازرسانی و دیوان محاسبات نظارت ویژه به این بخش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(مهر)

در اینجا باید به چند نکته اشاره کرد :

این اولین بار است که مسئول و نماینده ای صراحتا عنوان می کند که برخی از مدیران گلستانی باج می گیرند(حتما ایشان مدارک و مستنداتی دارند که در چنین جایگاهی چنین حرفی می زنند) و از این حیث یک افشاگری و یک هشدار جدی محسوب می شود و همانطور که خود ایشان نیز ذکر کرد باید یک تلنگری به سازمان بازرسی استان ، دیوان محاسبات و البته برخی نهادهای خاص!! زد .

اما نکته مهم اینست که مدیرانی که در سالهای اخیر و خصوصا در دولت تدبیر و امید در استان گلستان منصوب شده اند طبق هماهنگی صورت گرفته با وزیر کشور و استانداری  گلستان ، با مشورت و تایید نمایندگان استان صورت گرفته است و امروز اگر مدیری تخلفی می کند یا باج و رشوه می گیرد باید اول از همه خود نماینده زیر سوال برود که چرا چنین مدیری را انتخاب یا تایید کرده است ؟

مهمتر اینکه جناب آقای هزارجریبی شما در جایگاهی قرار دارید که بالاتر از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات حتی می توانید به عنوان وکیل مردم به رئیس جمهور هم گیر دهید و شخص دوم مملکت را استیضاح کنید چون طبق قانون وظیفه مهم نظارت به شما تفویض شده ، حال چرا این وظیفه مهم و خطیر را از روی دوش خود گرفته و به سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و ... محول می کنید .

شما و سایر نمایندگان استان زمانی که مسئولین ستادهای انتخاباتی و افرادی که پوستر می چسباندند و برای کاندیداها تبلیغات می کردند را به عنوان مدیر معرفی و حمایت کردید ، باید فکر این روزها را می کردید که هر تازه به دوران رسیده عرصه را وارد مسائل مهم سیاست و مملکت داری نکنید .

جناب آقای هزارجریبی ! از ماست که بر ماست و شک نکنید مجلس و نماینده ضعیف باعث انتخاب استاندار ضعیف تر و نتیجه مدیران کل ضعیف و بعضا متخلف و باج بگیر خواهد شد .

جناب آقای هزارجریبی ! اگر اقعا احساس می کنید مسئولان و نهادهای نظارتی کاری نمی کنند اسامی متخفان و باج بگیران را رسانه ای کنید تا ماهیت چنین روبه صفتانی که با زندگی مردم و آبروی نظام بازی می کنند برملا شود .

وقتی نماینده ای برود در یک وزارتخانه ای در تهران و برای یک مدیر کلی که دو ساله بازنشسته شده حکم تمدیدی بگیرد ، به صرف اینکه این فرد قول داده ، قوم وی در انتخابات بعدی از این نماینده حمایت کند ، دیگر چه انتظاری از این مدیر می توان داشت ؟

وقتی نماینده مجلسی مستقیما پیش وزیر صنعت ، معدن و تجارت برود و برای یک کارخانه آرد متخلف 3 هزار تن گندم بدون مجوز اداره غله استان بگیرد ، چه انتظاری می توان داشت ؟

وقتی یک فعال ستادی یک نماینده که اعتیاد دارد ، با فشار نماینده معاون اداره کل شود ، چه باید گفت ؟ وقتی در ناهارخوران و زیارت ویلایی هست که به اتاق انتصابات مرکز استان معروف شده و نماینده هم رفت و آمد دارد ، چه باید گفت ؟ و نمونه های متعدد که ماشاء الله در استان کم هم نیست .

انتهای پیام /

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازسرگیری کمک مالی فرانسه به نهاد امدادی سازمان ملل برای فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فرانسه هم کمک مالی به آژانس آن روا را ازسر خواهد گرفت.

روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد فرانسه هم قرار است کمک مالی به آژانس آن روا وابسته به سازمان ملل را ازسرگیرد.

این روزنامه اشاره کرد که فرانسه قرار است طی سال جاری ۳۰ میلیون یورو به این آژانس کمک کند.

معاریو این اقدام فرانسه را ضربه‌ای بزرگ به رژیم صهیونیستی خواند.

قبل از این تحت فشارهای آمریکا و به دنبال ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن کارمندان آن روا در حمله هفتم اکتبر به اراضی اشغالی، بیش از ۱۰ کشور اروپایی کمک مالی به این آژانس را تعلیق کردند اما اکنون بسیاری از این کشورها در حال تجدید نظر در تصمیم قبلی خود و ازسرگیری کمک مالی به آن روا هستند.

فنلاند و استرالیا از جمله کشورهایی هستند که اخیراً کمک مالی به آژانس آن روا را ازسرگرفتند.

همزمان روز پنجشنبه نیز، مشاور رسانه‌ای نهاد امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی «آنروا» هشدار داد با توجه به قطع کمک رسانی به این نهاد، شرایط آن به دشواری پیش می‌رود.

مشاور رسانه‌ای آن روا روز پنج شنبه اعلام کرد که وضعیت آن روا با توجه به تعلیق کمک‌های مالی برخی کشورها، بسیار دشوار است. این مقام آن روا در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد که آن روا با این حال به کار خود ادامه می‌دهد و کمک‌ها را در پناهگاه آوارگان و اطراف آنها توزیع می‌کند.

به گفته مشاور رسانه‌ای آن روا، ارتش رژیم صهیونیستی از ورود کارکنان آن روا به شمال غزه جلوگیری می‌کند.

این مقام آن روا هشدا داد که شمال نوار غزه به سرعت در حال نزدیک شدن به قحطی است و ورود کاروان‌های کمک رسانی به شمال این باریکه صورت نمی‌گیرد.

این مقام آن روا تاکید کرد که هیچ جایگزینی برای گذرگاه‌های زمینی برای رساندن کمک به شمال نوار غزه وجود ندارد وکمک های هوایی تأثیر محدودی بر بهبود شرایط در غزه دارد.

این مقام آن روا یادآور شد که روند پیچیده بازرسی از سوی اشغالگران، مانع ورود کامیون‌ها از گذرگاه رفح می‌شود.

از سوی دیگر، دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه رژیم صهیونیستی را ملزم به تضمین عدم نقض حقوق فلسطینیان در غزه از سوی نظامیان خود کرد.

دیوان دادگستری بین‌المللی روز پنج شنبه حکم جدیدی اعلام کرد که به موجب آن رژیم صهیونیستی به انجام اقدامات لازم و مؤثر جهت همکاری با سازمان ملل برای کمک رسانی به غزه ملزم می‌شود.

دیوان دادگستری بین‌المللی در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی باید ارائه خدمات اساسی و کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه را بدون هرگونه مانعی به صورت گسترده تضمین کند.

دیوان دادگستری بین‌المللی همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا تضمین کند نظامیان این رژیم حقوق فلسطینیان در غزه را نقض نمی‌کنند.

دیوان بین المللی دادگستری رژیم صهیونیستی را ملزم به افزایش ظرفیت و تعداد گذرگاه‌های زمینی به غزه کرد و از این رژیم خواست این گذرگاه‌ها را تا زمانی که لازم باشد باز نگه دارد.

در حکم جدید دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه آمده است که رژیم صهیونیستی باید ظرف یک ماه از تاریخ صدور این حکم، گزارشی را درباره اقداماتی که در خصوص کمک رسانی به غزه اتخاذ خواهد کرده، به این دیوان ارائه کند.

کد خبر 6064501

دیگر خبرها

  • ازسرگیری کمک مالی فرانسه به نهاد امدادی سازمان ملل برای فلسطین
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش ایران به تایید نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • کنعانی: گزارشگر سازمان ملل جنایات اسرائیل را تایید کرد
  • ایرلند به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی ورود خواهد کرد
  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • اخراج نمایندگان رژیم اسرائیل از تمامی سازمان‌های بین المللی
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان