Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد نیروی دفاعی رژیم صهیونیستی به تامین تسلیحات تروریست های سوریه توسط اسرائیل اذعان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ پس از سال ها گمانه زنی، رئیس ستاد نیروی دفاعی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که اسرائیل تسلیحات تروریست های سوریه را تأمین کرد.

رئیس ستاد نیروی دفاعی رژیم صهیونیستی با افشای اینکه اسرائیل تسلیحات شورشیان سوریه را تأمین کرده، راز محفوظ ارتش اسرائیل را فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گادی اِیزِنکوت (Gadi Eisenkot) که سه سال پیش رئیسستادنیروی دفاعیرژیم صهیونیستی بود، طی مصاحبه ای تأکید کرد که اسرائیل مستقیما در جنگ سوریه در کنار شورشیان حضور داشت. چیزی که تل آویو تمایلی به اعتراف به آن نداشته است.

وقتی برای اولین بار ارتباط میان شورشیان سوریه و فرماندهان صهیونیست به طور رسمی فاش شد، شایعاتی مبنی بر خاتمه چندین ساله ی روابط نظامی بین شبه نظامیان مسلح و دولت صهیونیستی گسترش یافت.

مجله سیاست خارجی در ماه سپتامبر گزارش داد که رژیم صهیونیستی به منظور حفظ جنوب سوریه، تسلیحات شورشیان را تأمین می کند و دست کم به 12 گروه شورشی پول می دهد. علاوه بر تأمین مالی رهبران شورشیان که از بازار سیاه سلاح می خرند، رژیم اشغالگر ماهانه 75 دلار به هر نفر از جنگجویان شورشی خرجی (مستمری) پرداخت می کند.

در عوض، از شورشیان انتظار دارد تا از ارتفاعات اشغالی گولان، حزب الله و ایران را بترساند. در این راستا، رژیم صهیونیستی به طور آشکار به شورشیان کمک کرد، اما ادعا کرد که کمک او به شدت بشردوستانه بود.

این رژیم اشغالگر در بیمارستان های خود، آسیب دیدگان شورشی و خانواده های آنها را درمان و 1524 تُن موادغذایی، 250 تُن لباس، 947520 لیتر سوخت و همچنین میزان کلانی از تجهیزات پزشکی را برای آنها فراهم کرد.

با این حال، تا همین اواخر، رژیم صهیونیستی هرگونه دخالت در این جنگ را قویا انکار می کرد. گزارش ماه سپتامبر روزنامه جروزالم پست (Jerusalem Post) که حاکی از تأمین سلاح های سبک برای شورشیان سوریه بود، به سرعت از سایت این روزنامه حذف شد. این روزنامه در همان زمان گفت که به واسطه مأمور سانسور ارتش ظاهرا به دلایل امنیتی مجبور به حذف این مقاله شد.

اِیزِنکوت طی مصاحبه ای اذعان داشت که رژیم صهیونیستی در حال انجام عملیات بمب گذاری در مقیاس وسیع به هدف از بین بردن نفوذ ایران در منطقه است. فقط در سال 2018، ارتش صهیونیستی با هدف قرار دادن سوریه 2000 بمب شلیک کردند.

منبع: truth

 

معصومه میرحسینی

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به درعا را دفع کرد

 خبرگزاری اسپوتنیک و المسیرهٔ یمن گزارش دادند که موشک‌های رژیم صهیونیستی قصد هدف قرار دادن سایت پدافند هوایی مستقر در میان شهر «ازرع» و «نامر» در شمال استان درعا را داشتند که پدافند هوایی سوریه این حمله را دفع کرد.

منابع رسمی سوریه هنوز در این باره گزارشی منتشر نکرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • مقام مستعفی ارتش اسرائیل: ۷ اکتبر روز سیاهی برای من است
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • جزئیات جدید و هیجان‌انگیز از عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل | تصاویری از اولین لحظات پیش از شلیک موشک‌ها | تسلیحات استفاده شده در عملیات را ببینید
  • افشای ناگفته هایی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل /این تسلیحات استفاده شد +تصاویر
  • سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به درعا را دفع کرد